וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאלם אבו סיאם בדרך להפועל פתח תקוה

13.9.2010 / 12:16

לאחר תום מועד ההעברות, נכנסה הקבוצה למו"מ עם המגן, שנחשב לשחקן חופשי. עשוי לחתום בכפוף לסיכום עם ההנהלה

סאלם אבו סיאם בדרך להפועל פתח תקוה. המגן השמאלי (27), שניהל לאחרונה משא ומתן עם מספר קבוצות בשתי הליגות העליונות, ביניהן הפועל כפר סבא, סיים את העונה האחרונה בקבוצה, אך פערים כספיים מנעו את החתמתו. אתמול (שני) חודשו המגעים עם השחקן, שיוכל לחתום בקבוצה כיוון שהוא נחשב לשחקן חופשי. אם הכל יתנהל כשורה, סיאם עשוי להגיע לאימון הקבוצה כבר מחר.

מקורב לעסקה אישר את הדברים: "מתנהלים מגעים בין הצדדים, אבל שום דבר עדיין לא סגור". אבו סיאם שותף בעונה שעברה ב-13 משחקים, מהם 12 בהרכב הראשון של הקבוצה. בחצי העונה הראשונה של העונה הוא לא שיחק כלל.

כזכור, המאמן אלי מחפוד דרש להתחזק במגן שמאלי במהלך חלון ההעברות, אבל העדיף לפנות מקום בתקציב לצורך הגעת אייל שן ולחזק את הקישור האחורי, מהלך שלאחריו הודיעה הקבוצה כי לא תתחזק עד פתיחת חלון ההעברות בחודש ינואר.

היום תזכה הקבוצה ליום חופש ומחר תערוך שני אימונים. כזכור, אמש נפגש מחפוד עם ארמון בן נעים, אור פישביין, תום קשתי, עדי מחפוד, אור בן חמו ושלומי אזולאי ונזף בהם על כך שלא הגיעו למשחק בקרית שמונה. "זאת הפעם האחרונה שזה קורה, גם אם זה רחוק לכם. צריך לשמור על מקצוענות", אמר להם בשיחה. מחפוד הוציא הוראה לעדכן את מנהל הקבוצה עופר צברי בכל החלטה כזאת.

בקבוצה ישנה אכזבה גדולה ממספר שחקנים, בהם אוהד קדוסי, עמנואל מתיאס וג'וניור ויזה. גל כהן ודודו ביטון הם בין השחקנים שזוכים להערכה מקצועית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully