וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלנסי: "המטרה היא לקחת אליפות בהפועל ירושלים"

13.9.2010 / 0:08

סם קלנסי, הזר החדש של הפועל ירושלים, בראיון בדרכו לישראל: "אביא מנהיגות וניסיון. זו הקבוצה הגדולה ביותר בה אשחק"

ראש השנה שקט ושליו? לא אצל הפועל ירושלים. במהלך החג נחתך שון וויליאמס ממצבת הזרים, לאחר שהספיק לרשום בפנקס השירות שלו בקבוצה יומיים בלבד. במקומו, מיהרה ההנהלה להחתים את סם קלנסי, ששיחק בעונה שעברה בבני השרון.

וויליאמס, הפצוע בקרסול, הובא לתקופת ניסיון לאחר התלבטויות קשות של המאמנים וכאמור שוחרר והראיון עם יורש המשבצת שלו, קלנסי, תפס את השחקן בשדה תעופה בארה"ב, על המזוודות, פשוטו כמשמעו. קלנסי ינחת בישראל כבר מחר (שני). "אני מאוד נרגש להצטרף להפועל לירושלים. יש לנו קבוצה טובה", הוא נשמע נלהב בראיון ל"וואלה! ספורט". "היו לי כמה הצעות ממספר קבוצות, אבל זוהי הסיטואציה הטובה ביותר בעבורי".

השחקן מספר כי לא התייעץ עם אנשים אם להגיע לירושלים. "אני יודע שזה ארגון טוב וקבוצה טובה. כשאתה שחקן אתה יודע מהן הקבוצות הרציניות, ולכן לא הייתי צריך להתייעץ לגבי הגעה שלי אליה", הוא מסביר את האמון המלא.

"ירושלים היא הקבוצה הטובה ביותר בה אשחק"

הוחתמת מהר. הספקת לדבר בכלל עם עודד קטש?

"לא יצא לי לדבר עם עודד עדיין, אבל דיברתי עם היו"ר דני קליין ועם עוד אדם נוסף מההנהלה. שוחחנו קצת על התפקיד שלי בקבוצה. אביא לקבוצה מנהיגות וניסיון, גם על הפרקט וגם מחוץ למגרש. אבוא להילחם ולשחק חזק בכל משחק ובכל ערב, אם זו הגנה ואם ריבאונדים", הוא מבטיח.

קלנסי שיחק במספר קבוצות באירופה: ויאדוליד ומנורקה הספרדיות, קאזאן הרוסית ולה מאן הצרפתית, אך לדבריו "למרות שהייתי בכמה קבוצות באירופה, ירושלים זו הקבוצה הטובה והחזקה ביותר שבה אשחק. ירושלים תשחק באירופה ותנסה להעפיל מהמוקדמות, ומובן שאשתדל לעזור בכך. העובדה שירושלים תשחק באירופה היוותה שיקול חשוב מבחינתי להגיע אליה. חשוב לי להסכים להצעה לשחק במקום שאני רוצה ואוהב, זה משמעותי בעבורי. אני אוהב לשחק מול קבוצות אחרות ולהתחרות בכמה מסגרות. התחרויות והנסיעות באירופה יעניקו אספקט נוסף לקבוצה ויגבשו אותה", הוא סבור.

לקלנסי בן ה-30 אין ספק מהן מטרותיה של ירושלים העונה. "כל קבוצה רוצה לזכות בכל לתואר. לירושלים יש סגל טוב ואיכותי והמטרה היא לקחת אליפויות. זו בהחלט המטרה וקו הסיום אליו נשאף להגיע, זו הרי הסיבה שאנחנו משחקים כדורסל".

השחקן מעורה בנעשה בירושלים. "אני יודע שוויל סולומון חתם. וויל הוא שחקן נהדר ורכז מצוין, ראיתי אותו לא אחת משחק באירופה. יש לו הרבה ניסיון באירופה והוא התמודד בתחרויות ובמסגרות ברמות הגבוהות ביותר. האם התקופה של שיחק שנה השפיעה עליו? לא מאמין שזה שינה אותו לרעה או משהו כזה. גם את בריאן רנדל ודיון דוואל אני לא מכיר טוב אבל הם שחקנים טובים ששיחקו עם קטש בעונה שעברה ".

את המאמן, עודד קטש הוא מכיר בינתיים פחות טוב. "אם להיות כן, אני לא יודע יותר מדי על קטש", אומר קלנסי. "אני רק יודע שהוא הוביל בעונה שעברה את גליל לאליפות ושהוא מאמן טוב ואדם נחמד".

"חוויה חיובית בבני השרון"

את הקיץ העביר קלנסי בקליבלנד שבאוהיו, שם בילה עם בני משפחתו וחבריו ("לא ראיתי אותם הרבה זמן"). השחקן מספר כי הקפיד "להתאמן מדי יום, הן אימוני כושר והן אימוני כדורסל. ממש כמו במשרה מלאה".

בעונה שעברה שיחק, כאמור, בבני השרון. בשורותיה העמיד ממוצעים של 10.6 נקודות, 7.2 ריבאונדים ו- 1.4 אסיסטים ב-24.8 דקות משחק. השחקן שופע מחמאות לקבוצתו הישנה. "בני השרון היא קבוצה מסודרת מאוד. ההנהלה והארגון אחראי ומסודר. הם תמיד משלמים לשחקנים בזמן ודואגים לכל מה שחסר לנו. הייתה לי שם חוויה מאוד חיובית שם", אומר השחקן.

- מבחינה מקצועית, כיצד אתה מסכם את העונה שם?

"היו לנו הרבה עליות וירידות. אבל השתפרנו מאוד בתקופה כשניצחנו את מכבי. התמודדו מול מכבי בצורה יפה. אני חושב שהייתה לנו עונה סבירה, הייתה לנו קבוצה שהתגבשה ונהניתי מאוד לשחק שם", מסכם קלנסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully