וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרואי כהן: "מקווה להיות תגלית העונה"

הדס גרינברג

12.9.2010 / 15:11

השחקן הצעיר של קרית שמונה חושב כבר על הבאות: "מצפה לכבוש כמה שיותר". לגבי הקבוצה: "נשמח אם נסיים במרכז"

לאור הניצחון 1:3 אתמול (שבת) על הפועל פתח תקוה במחזור השלישי של ליגת העל החליט מאמן עירוני קרית שמונה רן בן שמעון לתת לשחקניו יומיים חופש. בקבוצה מרוצים מאוד מהיכולת של השחקנים אותה הם מציגים מפתיחת העונה ושהביאה אותם לצמרת הטבלה. אחד השחקנים הבולטים יותר בקבוצה הוא חלוץ הנבחרת הצעירה, אלרואי כהן. אמש כהן כבש צמד ובישל, וזה מתווסף לבישול נוסף שיש לו משני המחזורים הראשונים.

כהן התייחס למשחק הניצחון, ואמר: "אני לא יודע למה התחלנו מהוססים, אבל אחרי שקיבלנו את הגול התחלנו לשחק את המשחק שלנו והפועל פתח תקוה בקושי נגעה בכדור, הכל הלך מצוין, זה התחיל מהגול הראשון שהגיע מהקרן ואחרי זה המשיך ללכת לנו טוב.

"אני מרגיש שאני בתקופה מצוינת", הוסיף כהן על היכולת האישית הטובה שהוא מציג מתחילת העונה, "אחת הטובות שלי ואני מקווה שכך ימשך. זה קורה גם בנבחרת וגם בקבוצה וזה כיף להרגיש שבונים עליי כי אני אוהב לקחת אחריות. שמח שהבקעתי צמד יחד עם בישול ורק מקווה שתהיה לזה המשכיות".

בעקבות היכולת שמציג כהן, אין ספק שגם הציפיות עלו ממנו בשל כך אולם הוא מוכן לכך: "אני מצפה מעצמי לכבוש כמה שיותר ולבשל כמה שיותר. מקווה לסיים את השנה כתגלית העונה. בפן הקבוצתי אני רוצה שהקבוצה תתבסס בליגת העל ושכל קבוצה תחשוש מאיתנו.

"אם נסיים במרכז טבלה נהיה מרוצים", הוסיף כהן על מטרות הקבוצה. "אנחנו לא רוצים לצאת בהצהרות כי כרגע המקום השני, שאנחנו נמצאים בו, אולי מבלבל לאנשים את העיניים, אבל בסוף העונה תשארנה בצמרת לדעתי הקבוצות הגדולות עם התקציב הגדול, אז מבחינתנו מרכז טבלה יהיה טוב, למרות שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בארץ".

לגבי החיבור הטוב אמר כהן: "כבר ממחנה האימון ראו שיש לנו קבוצה טובה, שרק צריך לחבר אותה ותחילת העונה הוכיחה שרן הצליח לחבר בין הצעירים ילידי המועדון שכבר קיבלו את ההזדמנות לבין המבוגרים. אין כוכבים בקבוצה, אנחנו נראים כך בגלל שאנחנו מגובשים ואין לנו ספק שאנחנו נראים כך בגלל שאנחנו משחקים כבר שנה שנייה ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully