וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיטא: "נקווה שבסוף לא נצטער על איבוד הנקודות"

הדס גרינברג

12.9.2010 / 14:53

בעכו היו מאוכזבים מה-2:2 עם הפועל ת"א: "יכולנו לקחת 6 נק' משני משחקים". מחמאות לפלצ'וק, אותו הקבוצה תנסה לאזרח

בהפועל עכו אמנם מרוצים מאוד מהתיקו 2:2 שהשיגה הקבוצה מול הפועל תל אביב במסגרת המחזור השלישי במשחק שנערך באצטדיון גרין, אך מאוכזבים מאוד מכך שבהתאם לנסיבות והשליטה במשחק החמיצו ברגעי הסיום שלוש נקודות. החלוץ אושרי גיטא התייחס לתוצאת הסיום, ואמר: "אם לפני המשחק היו אומרים לי שנסיים תיקו הייתי חותם על זה, אבל איך שהדברים התפתחו ואחרי שהובלנו והיינו עדיפים עליהם כל המשחק אז זה מאכזב".

על השינוי במומנטום שהותיר אותם עם נקודה, הוסיף גיטא: "במצב של 0:2 היה לנו ביש מזל - שחקן שלנו נפצע ושכב בחוץ לטיפול, ובדיוק באותו זמן ויקטור מרעי כבש ואז המומנטום עבר להפועל. אבל אין לי ספק שהיינו עדיפים עליהם ולכן אנחנו מאוכזבים מהתוצאה, יכול להיות שאם רק היינו מנצלים עוד מצבים של גול בטוח היינו מבטיחים ניצחון קודם לכן".

עכו, כידוע, במקום ה-12 עם שתי נקודות, אך גיטא מרגיש שעכו שווה יותר מכך: "אני מרגיש שבשני המשחקים האחרונים היינו יכולים לקחת שש נקודות. נגד הפועל פתח תקוה במחזור הקודם נתנו להם פנדל מהשמיים שלא היה וזה נגמר בתיקו למרות שהמשחק היה שלנו, וגם מול הפועל תל אביב זה כבר היה בידיים שלנו ואיבדנו את זה. אני מקווה שלא נצטער על הנקודות הללו בסוף השנה".

בקבוצה הרעיפו מחמאות רבות על החלוץ היהודי-ארגנטינאי, ניקולאס פלצ'וק שערך הופעת בכורה בהרכב. בקבוצה יעשו בקרוב מאמצים לאזרח את פלצ'וק. גורם בעכו התייחס לכך ואמר: "הוא שחקן מצוין וכולם ראו זאת. אם יש לנו אפשרות לאזרחו זה רק יכול לתרום לנו. נקווה שלפני ינואר הכול יסתדר, שלפחות נדע שפינינו מקום לזר אם נצטרך". שחקני הקבוצה זכו היום לחופש וישובו ביום שני לאימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully