וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפוד לשחקניו: "הקבוצה נראית קטסטרופה"

12.9.2010 / 20:10

מאמן הפועל פתח תקוה ערך אסיפה קבוצתית קשה, ואף נזף בשחקני הסגל הרחב שבחרו לא להגיע למשחק בקרית שמונה

מאמן הפועל פתח תקוה, אלי מחפוד, ערך הערב (ראשון) אסיפת קבוצה בה ביקר את שחקניו בעקבות ההפסד 3:1 בקרית שמונה. המאמן החליט עוד לפני השיחה הקבוצתית לערוך שיחות אישיות עם מספר שחקנים מהסגל הרחב - ארמון בן נעים, אור פישביין, תום קשתי, עדי מחפוד, אור בן חמו ושלומי אזולאי - וזאת מאחר שלא הגיעו למשחק בעקבות העובדה שלא נכללו בסגל. מחפוד זימן את השחקנים לחדרו ואמר: "זאת הפעם האחרונה שזה קורה, גם אם זה רחוק לכם. צריך לשמור על מקצוענות". לשחקנים שנטלו חלק בהפסד, אמר מחפוד: "אנחנו לא נראים טוב, אין מחויבות והקבוצה נראית קטסטרופה. יהיו שינויים בקרוב, כולם יצטרכו לעבוד קשה ומי שיקבל הזדמנות יצטרך לקחת אותה בשתי ידיים".

מחפוד והבעלים תומר סיני נפגשו אתמול לשיחה בארבע עיניים בעקבות ההפסד. מתברר כי המאמן ירד מאוטובוס השחקנים במהלך הנסיעה, כשסיני חיכה לו באמצע הדרך, והשניים ניהלו שיחה ארוכה וחזרו יחד, בשעה מאוחרת, לפתח תקוה. כזכור, סיני נותר על הספסל דקות ארוכות לאחר המשחק ולא נכנס לחדר ההלבשה כדי לשוחח עם השחקנים. לשיחה אין משמעות מבחינת מעמדו של המאמן, אך כבר עתה ברור כי יהיה זעזוע בהרכב.

על פי ידיעות שהגיעו בימים האחרונים למספר עובדים במערכת, המאמן גילי לנדאו קיבל לפני מספר ימים לגבי תפקיד מקצועי במועדון. בפתח תקוה הכחישו כי מדובר בתפקיד המאמן והכחישו גם כי פנו אליו, אך גורם שניסה לתווך בעסקה אמר הבוקר (שני): "התנהלו מגעים והעניין ירד מהפרק. דובר על תפקיד מקצועי, בלי להיכנס לפרטים". בכל מקרה, במועדון טוענים כי עד המשחק בנתניה אין טעם לעסוק בעניין המאמן וכי הנושא לא עלה כלל בשיחה שהתנהלה אמש עם סיני.

גיא צרפתי יקבל יותר קרדיט

מחפוד צפוי לאותת למספר שחקנים על אכזבתו מהם, כשניסוי הכלים הראשון יהיה במהלך המשחק בשבוע הבא בגביע הטוטו ובעוד שבועיים, לאחר פגרת יום כיפור, במשחק הליגה מול מכבי נתניה. אגב, מחפוד סיפר בסיום כי בניגוד להוראות שחילק לשחקנים להמשיך ולתקוף, הקבוצה נסוגה אחורנית והשחקנים לא מילאו הוראות טקטיות.

במועדון יש אכזבה מסויימת מג'וניור ויסה, אך לא ברור האם הוא ישלם את המחיר. גם אוהד קדוסי ועמנואל מתיאס, שלא פתחו אתמול, עשויים להמשיך על הספסל. לגבי מתיאס, בקבוצה כבר בוחנים אפשרות לשחררו בחודש ינואר אם לא יגלה שיפור ניכר ביכולתו.

אחד השחקנים שאמורים לקבל יותר קרדיט בהמשך הוא גיא צרפתי. הקשר, שלא פתח אתמול, פתח העונה רק במשחק מול הפועל עכו, בו השיגה הקבוצה את הנקודה היחידה שלה העונה. אתמול, כזכור, תקפו שחקנים בקבוצה את משחק ההגנה, בפרט של המגנים והוסיפו: "אם לא היו מתעקשים על דודו ביטון בתחילת העונה, הקבוצה הזאת הייתה היום בבעיה גדולה. לא ברור מה עדיף בעמדת המגן, שחקן שיודע לבשל ומוגבל הגנתית או שחקן שלא יודע לעשות התקפה. יש בעיה עם המגנים".

כזכור, דני לוי גם התבטא בסיום המשחק לגבי ההפסד, ואמר: "לבית"ר ירושלים יש 0 מ-9, הפועל תל אביב מגמגמת, בהמשך ניראה טוב יותר".

(עדכון ראשון: 11:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully