וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה גדולה מפרננדז: "הוא לא משדרג את בית"ר, אלא להפך"

דור בלך

12.9.2010 / 11:09

בקבוצה בנו על השחקן, אך ביכולת הנוכחית לא מאמינים שהוא מתאים. הצוות המקצועי לא יעבור לסדר היום ויחליף חצי הרכב

ההפסד אתמול (שבת) 2:1 למכבי פתח תקוה, שהעמיד את בית"ר ירושלים על מאזן של שלושה הפסדים רצופים מאז תחילת העונה וקבע את פתיחת העונה הגרועה ביותר שלה ב-20 השנים האחרונות העמיד את הצוות המקצועי על הרגליים האחוריות, ושם מבטיחים כי עד למשחק הבא מול הפועל באר שבע בעוד שבועיים "לפחות חצי הרכב יוחלף".

מכיוון שהקבוצה תערוך עוד מעל עשרה אימונים עד המשחק מול הקבוצה של ניר קלינגר, וכן שני משחקי אימון - מול הנוער ונגד הפועל פתח תקוה - עדיין לא החליט המאמן אורי מלמיליאן בדיוק מי ייצא מההרכב ומי ייכנס, אך כבר כעת ברור כי החלוץ סמואל יבואה, משה מישאלוב, אבי ריקן וכריסטיאן אלברז (המתאושש מפציעה) ייכנסו להרכב.

"זה לא ייעצר שם", אמרו בצוות המקצועי, "יהיו לפחות חמישה שחקנים שפתחו אתמול ולא יהיו בהרכב. מה שהכי לא נסבל היא הקלות הבלתי נתפסת שחלק מהשחקנים קיבלו בה את המצב ואת העובדה שאחרי שלושה משחקים אנחנו עדיין עם אפס נקודות. בקרוב יום כיפור ויש פה שחקנים שצריכים לעשות חשבון נפש ולראות אם הם באמת נותנים כל מה שהם יכולים בשביל ללבוש את החולצה של בית"ר".

מלמיליאן יערוך שיחה נוקבת עם פרננדז

אחת האכזבות המרכזיות בקבוצה היא מיכולתו של הקשר דריו פרננדז שבשלושת המשחקים העונה היה חלש מאוד. "בנינו עליו שיהפוך אותנו מקבוצת אמצע טבלה לקבוצת צמרת, אבל בינתיים הוא לא משדרג את הקבוצה אלא להפך", טוענים בבית"ר. כזכור, הארגנטינאי שהושאל לאריס סלוניקי, חזר בקול תרועה רמה ואף סיפר כי העדיף לחזור לישראל ולא להמשיך לשחק ביוון, ביריבה העירונית פאוק.

אלא שביוון מספרים כי הקשר אמנם פתח את העונה שעברה ביכולת פנטסטית שגרמה להקטור קופר לרצות לממש את האופציה של אריס לרכושו, עד שנפצע בדצמבר ונעדר חודשיים וחצי אחריהם שוב נפצע ונעדר למספר שבועות. כשחזר כבר לא היה אותו שחקן ולא מצא את מקומו בהרכב עד לגארבג' טיים של העונה. "ביכולת הנוכחית הוא לא הקשר שמתאים לנו", הסביר הקטור קופר את פניית הפרסה בנוגע למימוש האופציה לגביו.

גם ההצעה שהייתה לו מאריס, אותה סיפר כי דחה והעדיף להרוויח פחות כדי להישאר בבית"ר, ירדה מהפרק לאחר שהקבוצה לא הצליחה להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות, כך שייתכן שהחזרה לבית וגן לא הייתה העדפת הלב על פני הכסף, כפי שטען, אלא רק ברירת מחדל. בכל מקרה המאמן אורי מלמיליאן שוקל כעת לערוך עם השחקן שיחה כדי לנסות ולהבין כיצד ניתן להוציא ממנו תפוקה גדולה יותר.

גרשון יעבור ביממה הקרובה בדיקות מכריעות

בלם הקבוצה שמעון גרשון, שכזכור נכשל בבדיקות המאמץ שלו והושבת מכל פעילות, אמור לעבור ביממה הקרובה בדיקות מקיפות שיקבעו את מצבו ויכריעו האם הוא יכול לחזור לפעילות או שמא אף לפרוש מכדורגל.

בסביבתו של הבלם בן ה-33 בטוחים כי הוא יחזור לפעילות כבר לקראת המחזור הקרוב ומציינים כי בכל שנה עובר גרשון מספר בדיקות גדול יותר מחבריו לקבוצה, אך תמיד מגלים כי לא קיימת בעיה בבריאותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully