וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע בפוטבול מכללות

אריאל גרייזס

12.9.2010 / 9:48

מישיגן משתיקה את המבקרים, וירג'יניה טק עושה פדיחות, אלבמה היא אלבמה ומיאמי סתם עגלות. מתוך הבלוג של גרייזס

הטוב

אפשר להתווכח על השיטה, אבל קשה להתווכח עם התוצאות. ריץ' רודריגז מצא את האיש שלו במישיגן, בדמותו של דנארד רובינסון שעשה לא פחות מ-502 יארד, 258 מהם על הקרקע, כולל ט"ד מנצח 20 שניות לסיום. האייריש כבר פיגרו 21:7 לאחר שהק"ב שלהם, דיין קרייסט, נפצע בחצי הראשון, אבל עשו קאמבק נאה בחצי השני ועם ט"ד של 95 יארד עלו ליתרון 3:40 לסיום, אבל בסוף זה לא הספיק, כשמסירת הייל מארי מ-30+ יארד בשניות הסיום לא הגיעה ליעדה.

נברסקה מצדיקה את ההייפ סביבה ומאותתת שהיא הולכת בגדול על תואר הביג 12, עם ניצחון יפה 17:38 על איידהו, שהיה הרבה פחות קרוב ממה שזה נראה. טיילור מרטינז עשה את החיקוי שלו לדנארד רובינסון עם שתי ריצות לט"ד ו-157 יארד על הקרקע וגם 106 יארד באוויר, וההגנה החזירה שתי חטיפות לט"ד וגמרה את המשחק כבר במחצית.

הדרבי בין האחים לבית סטופס, כשפלורידה סטייט הגיעה לאוקלהומה, סומן כמוקש רציני לסונרס, אבל הם ניטרלו אותו מהר מאוד, כשכבר לפני המחצית הובילו 7:27 והמשחק נגמר ב- 17:47 כשלנדרי ג'ונס נראה כמו הדבר האמיתי עם 380 יארדים באוויר וארבעה ט"ד.

סטיב ספורייר היה על הכסא החם בסאות' קרולינה אחרי כמה שנים לא מוצלחות במיוחד, אבל כמו שנה שעברה, גם את העונה הוא פותח בסערה, כולל ניצחון יוקרתי מאוד על יריבה ל-SEC בדמותה של ג'ורג'יה. הפרשמן מרכוס לטימור הראה ניצוצות עם 182 יארד על הקרקע ושני ט"ד והוביל את הגיימקוקס לניצחון 6:17 על הבולדוגס המאכזבים.

לא נסיים בלי הסאן דבילז שלי – ניצחון סביר על יריבה חלשה בדמותה של נורת'רן אריזונה 20:41, כשסטיבן ת'ריט שהגיע ממישיגן זורק לשלושה ט"ד.

הרע

ההפסד לבויזי סטייט לא עשה טוב לוירג'יניה טק, אבל שום דבר לא יכול להסביר את ההפסד המשפיל של המדורגת 13 לקבוצה מדיוויז'ן 2 21:16. הק"ב של ה"דיוקס" דרו דוזדיק הסתפק ב-5 מ-8 קטנים ל-120 יארד, אבל גם שני ט"ד חשובים בריצה ויחד עם טעויות בהגנה (פאולים מחוץ לקווים) ובהתקפה (אינטרספשנס ופאמבלים) ההוקאייז, שדיברו על אליפות בתחילת השנה, צריכים לחשוב איך הם מצילים את העונה.

עוד קבוצה שעשתה פאדיחות מול קבוצה מדיוויז'ן II היא מינסוטה, שנכנעה לסאות' דקוטה (באמת, יש מדינה כזאת) 41:38. דנטה וורן, הק"ב של הקויוטיס, מסר ל-352 יארד ושלושה ט"ד והצליח לא לאבד יתרון מוקדם באמצעות ריצת ט"ד של 25 יארד ברבע האחרון.

לא יום מוצלח במיוחד לקבוצות מג'ורג'יה ול-ACC, כשג'ורג'יה טק מפסידה 28:25 לקנזס, שרק לפני שבוע ספגה הפסד משפיל מנורת' דקוטה סטייט (מה יש לקבוצות האלה מדקוטה?).

המכוער

מעט אנשים ציפו שמיאמי תצליח לעצור את הדהירה של טרל פריור והבאקאייז למשחק האליפות, אבל יש דרך להפסיד ויש דרך להפסיד. הספיישל טימס עשו עבודה נהדרת בשביל ההוריקנס עם החזרת בעיטת פתיחה ופאנט לט"ד, אבל הק"ב של מיאמי, ג'קורי האריס, היה פשוט מזעזע ומסר ל-4 חטיפות שלא השאירו סיכוי לקבוצה שלו. טרל פריור ממשיך במירוץ להייזמן עם עוד ביצוע סולידי של 12 מ-27 ל-233 יארד וט"ד בלי חטיפה (כן, במונחים של פריור, זה סולידי) והוסיף 113 וט"ד על הקרקע.

צל"ש

מי שחשב שההעדרות של מארק אינגרם תפגע באלבמה מוזמן להתפכח הבוקר, כי טרנט ריצ'רדסון נראה כמו זוכה הייזמן בעצמו וכשאינגרם יחזור קשה לראות מי יכול לעצור את הגאות מאלבמה (כן, משחק מילים קטן וטפשי). 144 יארד על הקרקע וט"ד עשו את העבודה, יחד עם יום טוב של מקלרוי שזרק 16 מ-24 ל-229 יארד ושני ט"ד, הספיקו כדי שמשחק קשה מול פן סטייט יהפוך לפרוטוקול בלבד, והטייד מנצחים את זה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully