וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "מרוצה מהלהט של השחקנים"

דור בלך

11.9.2010 / 22:40

מכבי נתניה עלתה לראש הטבלה והמאמן פרגן לשחקניו: "שיחקנו עם המון סבלנות". עזרא: "לא ציפו מאיתנו לשבע נקודות"

מכבי נתניה המשיכה הערב (שבת) בפתיחת העונה הנהדרת שלה. החבורה הצעירה והתוססת של ראובן עטר גברה 0:2 על מ.ס אשדוד וכבשה את הפסגה, לפחות עד משחקיהן של החיפאיות בראשון ובשני. אשדוד איבדה את דרגאן סטויקיץ', שהורחק בדקה ה-13, וירדה למגננה. הלחץ המסיבי של נתניה הניב פרי רק בדקות האחרונות כשעומר פרץ (83) ואוראל דגני (90) כבשו את השערים.

"אני מאוד מקווה שיהיה לניצחונות האלה בבית המשכיות", סיפר בסיום ראובן עטר. "הלך לנו מאד קשה היום, אבל הלך טוב. אהבתי איך שהקבוצה שיחקה בחצי השני עם המון סבלנות ומצד לצד, עם בעיטות מרחוק כדי למשוך את ההגנה אחורה. ביקשתי מהשחקנים במחצית לא להשתגע ולאבד את הראש, אלא להמשיך להניע את הכדור והגול יגיע. אני שמח שהם הקשיבו ועשו זאת בסבלנות. אין ספק שהיתרון המספרי שיחק לטובתנו. אני מאוד מרוצה מהלהט של השחקנים".

עטר התייחס גם לשער הבכורה של עומר פרץ הצעיר בליגת העל, אחרי שהחליף את דלה ימפולסקי בדקה ה-64: "סוף סוף החילוף שלי מצליח. נסיים את הסיבוב הראשון ואז נראה אם אפשר לשאוף קדימה ולעלות למטרות גבוהות יותר. יש לנו חבר'ה צעירים וצריך לטפס לאט לאט, בינתיים פתחנו מצויין ואני שמח על כך".

חן עזרא, אחד המצטיינים בנתניה, הוסיף: "היה כיף לראות את הקהל ובהזדמנות הזאת אני קורא להם להמשיך לבוא ולתמוך. היה קשה לפצח את הבונקר של אשדוד, אבל אלה שלוש נקודות מאוד חשובות. אף אחד לא ציפה מאיתנו להביא שבע נקודות משלושה משחקים, אבל אנחנו באנו צנועים והאמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully