וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי דוד: "מה שראינו ממרינקוביץ' היום זה כלום"

11.9.2010 / 21:52

מאמן מכבי פ"ת חגג את ניצחון הבכורה, החמיא לקשר שלו שהוביל ל-1:2 על בית"ר ירושלים. איילי שבר לגנון את האף

שמחה גדולה נרשמה הערב (שבת) בפתח תקוה, לאחר שמכבי המקומית השיגה ניצחון בכורה העונה, 1:2 על בית"ר ירושלים. "ההבדל בין המשחק הזה למשחקים האחרים הוא שרצינו ורצנו", אמר מאמן מכבי פתח תקוה, פרדי דוד, " ככה הניצחון גם בא. השתחרר לחץ, כי כשאתה יודע שיש לך קבוצה טובה ואתה לא מנצח, אז נוצר לחץ מסוים. עובדה שהיום בית"ר רצו יותר מאיתנו, וזה לא נראה ככה במגרש. זה הכל ביחד - גם חזרתם של הפצועים, גם הכושר הנפלא של עומר דמארי וטל בן חיים, וגם עומר גולן שחזר".

דוד התייחס לכושרו של עומר גולן, שהיה מהבולטים במכבי פתח תקוה. "אנשים צריכים להבין שעומר גולן למכבי פתח תקוה זה כמו יוסי אבוקסיס להפועל תל אביב, כמו אבי נמני למכבי תל אביב וכמו אלי אוחנה ואורי מלמיליאן לבית"ר. הוא נותן המון ערך מוסף".

אבל מי שהצטיין בניצחון היה הזר של מכבי פתח תקוה נבוישה מרינקוביץ', שכבש שער יתרון זמני וסיכן ללא הרף את שוער בית"ר אריאל הרוש, שאלמלא יכולתו הטובה הניצחון היה בהפרש גדול יותר. "מרינקוביץ' עדיין לא הראה 50 אחוז מהיכולת שלו, הוא בין השחקנים שעוד צריכים להשתפר", אמר פרדי דוד. "מה שראינו היום זה כלום לעומת מה שהוא יכול".

בתוך כך, ספגה הקבוצה מכה כשראתה את חלוץ בית"ר ירושלים סרג' איילי שובר למגן קובי גנון את האף. במהלך המחצית השניה שלח חלוץ בית"ר מרפק לעבר פניו של המגן שנזקק לארבעה תפרים וימשיך לקבל טיפול החל ממחר. בסיום המשחק ניגש איילי למגן והתנצל על התקרית. גנון ומרינקוביץ' היו שני המצטיינים בקבוצה. אלירן דנין לא נכלל בסגל ולא הגיע לאימון ביום שישי בטענה שהוא פצוע, זאת לאחר שגנון תורגל לאורך כל השבוע בהרכב.

הקשר אסי משיח והחלוץ רוביל סרסור, שרצו לעזוב את הקבוצה, לא נכללו בסגל, כשלטענת המועדון מדובר בסיבות מקצועיות בלבד. כפי שפורסם בסוף השבוע, במועדון היו מאוכזבים מאוד ממשיח, שהתבטא בפני גורמים במועדון כי הוא לא מעוניין לשחק בקבוצה. כעת נראה כי מעמדו בקבוצה ייפגע ולא ברור האם ייכלל בסגל במשחק הבא בעוד שבועיים, במשחק החוץ מול סכנין. סרסור שהתעקש לעזוב את הקבוצה ואף שוחח עם אחד מאנשי המועדון על כך לא התלבש גם הוא, אך זאת כנראה בעקבות ריבוי החלוצים בקבוצה, הסיבה שבגללה רצה לעזוב. סרסור סיפר למכריו כי פתח תקוה דרשה דמי השאלה עבורו.

בחדר ההלבשה הייתה שמחה גדולה בסיום, כשהקבוצה זכתה לראשונה העונה בנקודות. "פתחנו שנה חדשה ודף חדש", אמר שחקן בקבוצה, "גם אחרי שהפסדנו היה ברור שנחזור למוטב. פרדי דוד הכין אותנו מצוין לאורך כל השבוע וגם ידע לעשות חילופים בזמן כדי לשמור על התוצאה. לא הייתה סיבה שלא ננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully