וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן: "קיבלתי המון מחמאות"

הדס גרינברג

11.9.2010 / 21:47

קשר נירנברג חגג בכורה מוצלחת ב-1:1 בהמבורג ("היה מרגש") ולא שכח את המשחקים הטובים בנבחרת: "פרננדז מאמין בי"

שבוע מוצלח עבר על קשר נבחרת ישראל ונירנברג הגרמנית, אלמוג כהן. אחרי שהצטיין בצמד משחקי הנבחרת וסחט מחמאות רבות שקיבל מהצוות המקצועי, ערך כהן את הופכת הבכורה שלו בנירנברג כששיחק 80 דקות ב-1:1 של קבוצתו בהמבורג. אביו, אחיו הקטן וחברתו של כהן שמלווים אותו בגרמניה, התרגשו ביציעים. "משחק בכורה שלי בנירנברג, היה מרגש, זה כיף גדול, אבל מה שהכי חשוב שחזרנו עם נקודה מקבוצה שנמצאת בכושר הטוב ביותר בגרמניה. מבחינה אישית, אני שמח מאוד ששיחקתי וקיבלתי המון מחמאות", אמר השחקן.

על השבוע האחרון הוסיף כהן: "עבר עלי שבוע טוב שהתחיל בנבחרת ואני מקווה להמשכיות גם בנבחרת וגם בקבוצה. לולא הנבחרת אני חושב שלא הייתי משחק היום ולכן אני רוצה להודות ללואיס פרננדז שהאמין בי".

כהן סיפר שלא הופתע לקבל את חולצת ההרכב בנבחרת: "לא יודע אם זה הפתיע אותי, אבל הייתי מאוד דרוך וידעתי שאני צריך להוכיח את עצמי לפרננדז שהאמין בי. שיחקתי בכל משחקי ההכנה, ובסך הכל החמצתי שני משחקים וזה לא פגע לי בכושר המשחק. האמנתי בעצמי"

על ההתאקלמות בגרמניה סיפר: "קיבלו אותי פה מצוין וכולם נותנים יחס חם ואוהב ואני ממש שמח שאני נמצא בקבוצה. זו אחת הליגות הטובות בעולם, קצב המשחק ברמה גבוהה מאוד ולא קל להשתלב בליגה כזו, אבל אני שמח על ההופעה היום. אחגוג עם המשפחה בבית ומקווה שהצום בשישי שבת הבא לא יפריע לי למשחק בראשון בלברקוזן. אני בחור מאמין וכבר הודעתי לצוות המקצועי שאני לא יכול להתאמן בשבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully