וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמיליאן: "קשה לצאת מהמשבר הזה"

דור בלך

11.9.2010 / 21:22

בית"ר ירושלים ספגה הפסד שלישי רצוף ומאמנה מאוכזב: "לא אדבר על שחקנים שצריכים לעשות חשבון נפש, אנחנו מגבשים הרכב"

איתי חסיד

צילום וידאו: איתי חסיד, עריכה: עידן גוראל

בקיץ דובר רבות על מצבה הכלכלי של בית"ר ירושלים, אולם המועדון הצליח להעמיד תקציב של כ-30 מיליון שקל, ולמרות עזיבתם של ברק יצחקי וטוטו תמוז, לרשות המאמן החדש אורי מלמיליאן עומד סגל עם לא מעט שמות מבטיחים, כשהאחרון שצורף הוא החלוץ סמואל יבואה. אבל בית"ר המתחדשת רחוקה מאוד מלהשביע את רצון אוהדיה, והערב (שבת) באיצטדיון רמת גן רבים מהם זעמו על יכולתה של הקבוצה. בית"ר ספגה הפסד שלישי רצוף כשנוצחה 2:1 במשחקה נגד מכבי פתח תקוה, ושלושה מחזורים מפתיחת העונה היא מדורגת מתחת לקו האדום עם 0 נקודות ויחס שערים שלילי של 7:2.

המאמן אורי מלמיליאן היה מאוכזב מאוד בסיום המשחק: "אף אחד לא ציפה לפתיחה כזאת רעה, לא האמנתי שנפתח עם 0 מ-3, אבל זאת המציאות ועם זה אנחנו צריכים להתמודד. אנחנו עדיין קבוצה בהתגבשות, רק לפני כמה ימים סגרנו את הסגל, עכשיו אנחנו מגבשים הרכב. נכון שעכשיו יום כיפור, אבל אני לא אדבר על שחקנים שצריכים לעשות חשבון נפש. אני יודע שזה כדורגל, וניצחון אחד ישנה את התמונה. יש לנו עכשיו שבועיים לעבוד על זה, זאת משימה קשה לצאת מהמשבר הזה, אבל ממחר נעשה את זה".

מי שערך הופעת בכורה בקבוצה, הוא החלוץ סמואל יבואה, שכבש שער שוויון זמני. "אני שמח שיבואה כבש, זה משהו שהיה חסר לנו", התייחס מלמיליאן ליכולת שהפגין החלוץ. "אני אופטימי לגביו ומאמין שהמצטרפים יתרמו לנו עוד הרבה, ונהיה קבוצה יותר טובה, אבל יש לנו עוד עבודה רבה".

גורם: "יש לנו בעיה שהיא מעבר לתוצאות"

גורם בקבוצה אמר כי "מה שכואב שזה נראה שהמצב הזה נראה טבעי לאנשים. איכשהו בית"ר איבדה את הקהל והעניין. אם הגענו למצב שאין שידור בטלוויזה ובאים כל כך מעט אוהדים לרמת גן, אז יש לנו בעיה שהיא מעבר לתוצאות. אפשר לשמוע את האוהדים ברחוב ובכל מקום אומרים שהם עייפים מהמועדון וזה משפיע על כל המערכת".

לגבי הצד המקצועי אמר אותו גורם: "זה נכון שאנחנו לא בכושר, אבל העובדה שהשחקנים שצריכים להוביל כמו פרננדז וברוכיאן עדיין לא נכנסו לעונה הופכת את הכל להרבה יותר קשה כי אין מי שימשוך את הסגל הצעיר. קח שחקן כמו יבואה שבא היום והראה כמה חשוב שחקן מוביל ומשמעותי... הוא לא שיחק כמעט חצי עונה ועדיין היה נראה יותר חד מכל שחקן בבית"ר וזה אומר הכל. זה לא רק מקצועי, משהו נראה כבוי וצריך להדליק אותו".

אחד השחקנים הוסיף ואמר: "אנחנו לא מקבלים את זה טבעי, אבל צריך להבין שבית"ר בתקופה אחרת ועוברת תהליך שייקח זמן. אנחנו קבוצה בינונית ובשני המשחקים האחרונים יכולנו לנצח בדיוק כמו שהפסדנו. המומנטום לא איתנו. כשיבוא ניצחון, הרבה דברים ישתחררו. מחזור הבא מול באר שבע בבית? מה שלא יהיה אנחנו חייבים לנצח כי אחרי זה אנחנו יוצאים למשחקי חוץ נגד מכבי חיפה ובני יהודה ואלהים ישמור לאן זה יכול להגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully