וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי בספק לבנפיקה

שחקנה של הפועל תל אביב סובל משבר באפו, אבל ייצא לפורטוגל. גוטמן: "כל הכבוד לקבוצה שלא הרימה ידיים"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: עידן גוראל

הפועל תל אביב איכזבה מאוד היום (שבת) וסיימה רק ב-2:2 מול הפועל עכו באצטדיון גרין, במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל. התיקו אפילו משקר מפני שהאדומים פיגרו כבר 2:0 בדקה ה-56, לאחר שערים של ג'קו ערפאת וניקולאס פלצ'וק, אך הצליחו בעזרת הרבה אופי וכניסה מוצלחת של ויקטור מרעי לאזן בזכות שער של האחרון בדקה ה-75 ועוד אחד של טוטו תמוז בהופעת הבכורה שלו, אחרי בישול של מרעי.

פרט לאובדן הנקודות, בהפועל תל אביב מודאגים מאוד ממצבו של ערן זהבי, שנפצע במשחק וסובל משבר באפו. נכון לעכשיו זהבי בספק למשחק החוץ נגד בנפיקה בליגת האלופות השבוע, אבל הוא ייצא עם הקבוצה לפורטוגל.

טועמה: "מרוצים שחזרנו מפיגור במגרש קשה"

גוטמן: "ראיתם איך המשחק התפתח. פתחנו טוב, ספגנו שני שערים שלא מתאים לנו לספוג, אבל כל הכבוד לקבוצה שידעה לא להרים ידיים. בסופו של דבר, היינו כפסע מניצחון. באנו בגישה טובה, אבל עשינו טעויות שעלו לנו בשערים. אני מסתכל על חצי הכוס המלאה. מה שיהיה ביום שלישי מול בנפיקה זו אופרה אחרת לגמרי".

גוטמן נשאל על הצעקות שהפנה לעבר הקפטן וואליד באדיר, והשיב: "צעקתי שאין לחץ על הכדור במרכז השדה, הייתי חייב לצעוק כי הייתי רחוק ממנו. מי שראה את באדיר באירופה, יודע שבאדיר הוא סמל. עליו לא צועקים, אבל אם צריך אז מעירים".

סלים טועמה הוסיף: "אחרי שהיינו בפיגור 2:0 אנחנו יכולים להגיד שאנחנו מרוצים מהתוצאה כי חזרנו מפיגור וזה קשה, בטח במגרש כזה. אנחנו לא מודאגים לקראת בנפיקה, זה יהיה משחק שונה לגמרי ואלי ויוסי יכינו אותנו כמו שצריך. לא תמיד אפשר להצטיין מההתחלה. הפועל תמיד עושה תוצאות טובות באירופה ואני מקווה שגם הפעם נעשה תוצאה טובה".

ערפאת: "יש לנו קבוצה טובה מאוד"

אלי כהן: "היה חסר לנו ריכוז ליד השער. לפני המשחק בטח הייתי מרוצה מנקודה, אבל אחרי שהחמצנו מצבים של מאה אחוז אני מאוכזב. עמדנו טוב על המגרש מול הקבוצה הכי טובה בארץ, השיטה עם שלושת הבלמים עבדה טוב וזה חשוב. לאט לאט אנחנו משתפרים ומתקדמים, ואני מאמין שנהיה טובים יותר".

על ניקולאס פלצ'וק, שהצטיין במשחקו הראשון בליגה: "הוא יהודי-ארגנטינאי שהגיע אלינו באיחור. הוא עוד לא הראה את כל מה שהוא יודע, אני די מרוצה ממנו".

ג'קו ערפאת: "התיקו הוא לא רע, אבל אנחנו מקווים לעשות משהו טוב יותר בעתיד. יש לנו קבוצה טובה מאוד, המאמן נחמד מאוד ואני מקווה שנשתפר בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully