וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריי לואיס: "אני מקווה שהג'טס יפדו את הצ'ק של ריאן"

אורי שר

11.9.2010 / 12:03

הליינבקר של הרייבנס יצא למלחמה נגד הסילונים, בארט סקוט הגיב: "זו הדרך שלו ליצור בילד אפ". קווין מוואי פורש מפוטבול

רגע לפני המשחק בין ניו יורק ג'טס לבולטימור בלילה שבין ראשון לשני, פתח ריי לואיס מהרייבנס את הפה על מתאם ההגנה שלו לשעבר ומאמן הג'טס בהווה, רקס ריאן. "אנחנו מדברים על הג'טס כאילו הם הסיינטס", אמר לואיס, "ריאן רשם צ'ק גדול על שם הג'טס, אני מקווה שיהיה לו כיסוי". בארט סקוט, חברו של לואיס לקבוצה בזמן שריאן היה ברייבנס, הגיב: "אני לא יודע מה הוא אמר, אני רק יודע שהוא אמר משהו. תסתכלו על מסיבות העיתונאים שלו, כולן אותו דבר. זו הדרך שלו לייצר בילד אפ".

מינסוטה עברה קיץ לא קל, ובמשחק ההפסד 14:9 לניו אורלינס ביום חמישי רשם התופס פרסי הארווין תפיסה אחת בלבד ל-12 יארד. הארווין חזר לשחק לאחר התקפי מיגרנה בהם לקה באוגוסט, והסיבה להתעלפותו קשורה לדעתו בתרופה שלקח במרשם כנגד מיגרנות. הארווין אובחן וטופל לאחר התעלפותו בכשל שגורם להפסקת פעימות הלב מדי פעם למספר שניות בשינה. לאחר האבחנה הפסיק לקחת את התרופה.

הסנטר קווין מוואי פורש מפוטבול לאחר שלא קיבל הצעות. מוואי בן ה-40 שיחק 16 עונות בליגה, ובשמונה מהן נבחר לפרובול. הוא היה שחקן עם הרבה תכונות מצוינות, הראשית שבהן היא עמידות. מוואי שיחק ב-241 משחקי עונה, הכי הרבה לליינמן פעיל נכון לשנה שעברה. בארבע העונות האחרונות הוא היה הסנטר הפותח של טנסי, שותף מלא בהצלחה של וינס יאנג וכריס ג'ונסון, שגמא 2,006 יארד ב-2009. הוא שימש בשנתיים האחרונות כנשיא ארגון שחקני הליגה, לאחר שהיה פעיל בגוף מ-1999 וימשיך בתפקידו עד 2012.

בפאלו שמה את הליינבקר קאוויקה מיצ'ל ברשימת הרזרבה, שמשמעותה שהשחקן לא יראה מגרש העונה. היא החתימה במקומו את אקין איודלה, ששיחק בשנתיים האחרונות במיאמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully