וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: סאנדיי, בלאדי סאנדיי

11.9.2010 / 13:16

ימי ראשון של ה-NFL חוזרים עם מתכונת מורחבת של שידורים. במוקד: ניו אינגלנד-סינסינטי, ג'טס-רייבנס, רדסקינס-קאובויס

הביס הראשון בסטייק הוא תמיד הטוב ביותר, וכמוהו גם הנגיסה הראשונה בימי ראשון של ה-NFL. ליגת הספורט הטובה בעולם יוצאת לדרך, והודות לשר אלי ישי אנחנו מקבלים אותה כבר בשבע. זה לא משאיר יותר מדי זמן להתאושש מיום העבודה, אבל לפחות נוכל ללכת לישון מוקדם יותר (לפחות אלה בינינו שלא יראו את משחקי הסאנדיי נייט. השנה אנו מקבלים מתכונת מורחבת של שידורים, זמן טוב לבדוק מה מכינות לנו הרשתות.

טרל אואנס שחקן סינסינטי בנגאלס. Joe Robbins, GettyImages
אוי, איזה אושר/GettyImages, Joe Robbins

METV:

19:00: ניו אינגלנד - סינסינטי

22:15: פילדלפיה - גרין ביי


FOX (גם ב-HD, ערוץ 562 ב-YES)

19:00: פיטסבורג - אטלנטה

22:15: סיאטל - סן פרנסיסקו


ESPN (למנויי YES בלבד):

2:20, בין ראשון לשני: וושינגטון - דאלאס

1:00, בין שני לשלישי: ג'טס - בולטימור

4:15, בין שני לשלישי: קנזס סיטי - סן דייגו

קלינטון פורטיס שחקן וושינגטון רדסקינס. Lawrence Jackson, AP
קלינטון פורטיס והרדסקינס פותחים מול היריבה הכי שנואה שלהם - ואנחנו נראה את זה/AP, Lawrence Jackson

להצדיק את החוזה - ועכשיו (שעה ראשית - 19:00)

ניו אינגלנד - סינסינטי

טום בריידי חתם על הארכת חוזה בפטריוטס - 72 מיליון דולר לארבע שנים, והמסע שלו להצדקת התשלום מתחיל מול הבנגאלס, שרבים סבורים שיהיו השנה אחת הקבוצות החזקות בחטיבה. ההגנה האחורית הרעועה של הפטריוטס תעמוד במבחן מול שניים שנמנו בעבר עם התופסים הטובים בליגה, טרל אואנס וצ'אד אוצ'וסינקו, בעוד הבנגאלס ייבחנו מול הזרוע של בריידי, שחוזר העונה בטוח יותר. סינסינטי תחסר את מגן הפינה ברנדון גי ואולי גם את התופס אנדרה קולדוול.

התחזית: ניצחון לפטריוטס


יוסטון אינדיאנפוליס

שמונה שנים משחקים הטקסאנס בבית של הקולטס, כשמתוך 16 מפגשים הלכו 15 אל הפרסות. זו לא בשורה טובה מדי למאט שאוב ואנדרה ג'ונסון, אבל בבית, מול קהל עצום שמצפה להתקדמות ולהופעה ראשונה אי פעם בפלייאוף, הם מקווים להפתיע. הטקסאנס ייאלצו להסתדר בארבעת השבועות הראשונים בלי בריאן קושינג המושעה. אינדי, שפותחת עוד עונה במסע לכיוון הסופרבול, מקווה שבוב סנדרס, הבעייתי מבחינת פציעות, יהיה כשיר.

התחזית: למרות הסימפטיה לטקסאנס, עדיין קולטס


טמפה ביי - קליבלנד

שתיים מנמושות העונה שעברה נפגשות באיצטדיון ריימונד ג'יימס, ואחת מהן תסיים את המחזור עם 1 בטור הניצחונות. תשומת הלב תופנה לשני הקוורטרבקים - ג'וש פרימן מטמפה ביי, שנכנס לעונה השנייה שלו וצריך להוכיח שהוא ראוי, וג'ייק דלהום, שמקווה ששינוי המדים יביא לפחות חטיפות. סטטיסטית, הסיכויים עם דלהום, שמכיר היטב את המגרש הזה והגיע למאזן 2:9 עם קרוליינה מול הבאקנירס. קליבלנד סובלת מבעיות בהגנה ותפתח ללא הסייפטי ניק סורנסן והליינבקר דיקוול ג'קסון.

התחזית: ניצחון לבראונס

טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס. רויטרס
72 מיליון דולר מתחילים כאן. בריידי/רויטרס

בפאלו - מיאמי

קרב פנימי ב-AFC מזרח ייצא לדרך עם הרבה פנים חדשות. בבפאלו, צ'ן גיילי ינסה למחות את הרושם שהותיר בקבוצה האחרונה שאימן בליגה, דאלאס, והוא יעשה זאת באמצעות הרץ האחורי הרוקי סי ג'יי ספילר, עליו הכריז כפותח במהלך השבוע. הבעיה מבחינתו היא שמאגר הליינבקרים שלו הידלדל מאוד בעקבות חסרונם של קאוויקה מיצ'ל, אנטוניו קולמן ורג'י טורבור. בדולפינס, ברנדון מרשל יערוך היכרות רשמית ראשונה עם חבריו לסגל על המגרש. במיאמי מודאגים מההתפתחות של צ'אד הני בתור קוורטרבק, עליו אמר המנהל המקצועי היוצא ביל פארסלס שהוא לא בדיוק מה שציפה.

התחזית: ניצחון לבילס


ג'קסונוויל - דנבר

שמונה חודשים בלבד לאחר שעזב, טים טיבו חוזר לצפון פלורידה, הפעם במדי קבוצה שאינה מהמדינה. טיבו יפתח על ספסל הברונקוס וצפוי להשתתף במספר מהלכי וויילדקאט. בשנה שעברה הצליחו הברונקוס לסיים בדרמה גדולה את המשחק בסינסינטי ולזכות בניצחון בפתיחה, השאלה היא מה יעשו השנה מול דייויד גרארד, שניצח בשני משחקיו מול הברונקוס.

התחזית: ניצחון לברונקוס


פיטסבורג - אטלנטה

בלי בן רות'לסברגר המושעה, יפתחו הסטילרס את העונה עם דניס דיקסון על כס הנהג. פיטסבורג עברה חורף בעייתי, שכלל, בנוסף לפרשייה של רות'לסברגר, גם פרידה מה-MVP של הסופרבול סנטוניו הולמס. הפלדות יקבלו בחזרה את טרוי פולמאלו, הסייפטי המעולה שנעדר במרבית העונה שעברה בשל פציעה בברך. אטלנטה תניע את הכדור על הקרקע ויש לה סיבה טובה לכך - כשלמייקל טרנר יש 22 נשיאות ומעלה, הקבוצות שלו הן 1:13. סיבה נוספת היא היעדרותו של התופס מייקל ג'נקינס, כשרוב הכדורים של מאט ריאן יילכו לעבר רודי וייט וטוני גונזאלס הבלתי נגמר.

התחזית: ניצחון לפאלקונס

טוני גונזאלס שחקן אטלנטה פאלקונס. AP
תנו לו את הכדור. גונזאלס/AP

טנסי - אוקלנד

הרבה תקוות תולים הריידרס בעונה הזו, במיוחד משום שהקבוצה שמרה על שפיות לא אופיינית. ג'מארקוס ראסל אאוט, וג'ייסון קמפבל הצנוע הגיע לשמש כקוורטרבק. אלא שלטייטאנס יש שאיפות, והתקווה הגדולה שלהם היא שווינס יאנג שם את כל הבעיות מאחוריו. כריס ג'ונסון יחל את המסע לעוד עונה מפלצתית, אחרי עונה עצומה של 2,006 יארד.

התחזית: ניצחון לטייטאנס


ניו יורק ג'איינטס - קרוליינה

הפטפטת הבלתי פוסקת של רקס ריאן השכיחה מעט את הקבוצה השניה בניו יורק, ויש תחושה שהג'איינטס עברו בקיץ הזה מתחת לרדאר. תלוי בבריאות של איליי מאנינג, הקבוצה הזו, עם מתאם הגנה חדש (פרי פיוול), תופסים שצברו ניסיון (סטיב סמית' והאקים ניקס) ורץ אחורי חדש (אחמד בראדשו תפס כפותח את מקומו של ברנדון ג'ייקובס) יכולה להגיע רחוק. ההימור שלי, לפחות, הוא שהם יגיעו לסופרבול - שוב, תלוי בבריאות של מאנינג. הפנת'רס הולכים לעונת מעבר אכזרית עם מאט מור כקוורטרבק שיכשיר את ג'ימי קלאוסן.

התחזית: ניצחון לג'איינטס


שיקגו - דטרויט

הקרב על לייק מישיגן נפתח השנה מוקדם, כשג'יי קאטלר והברס יארחו את מת'יו סטאפורד והליונס. בשנים האחרונות היו האריות טרף קל לכל קבוצה בליגה, השנה הם משתדלים, לפחות, לשדר שינוי. מייק מארץ, בעונה שעברה מתאם ההתקפה של דטרויט, עובר לעשות זאת תחת לאבי סמית', שעבד מתחתיו כמתאם ההגנה של סט. לואיס. לשניים יהיה זה צ'אנס אחרון, כנראה.

התחזית: ניצחון לברס

דומניק היקסון שחקן ניו יורק ג'איינטס מתוקל על ידי שחקני קרוליינה פאנתרס. רויטרס
בשנה שעברה נתקל דומיניק היקסון בחומה של שחקני פנת'רס. והשנה?/רויטרס

תקוות חדשות בסן פרנסיסקו (שעה ראשית: 22:15)

סיאטל - סן פרנסיסקו

פיט קרול השאיר עיי חורבות ב-USC וחוזר לשמש מאמן ראשי ב-NFL, לראשונה מאז 1999. המשימה הראשונה שלו בסיאטל תהיה לעצור את אלכס סמית' והפורטי ניינרס, שמבחינתם באים לתת הצהרה. ארבע העונות הראשונות של סמית' בליגה היו בינוניות במקרה הטוב, והוא יודע שזו אולי השנה האחרונה שבה יקבל הזדמנות כפותח של סן פרנסיסקו. הסיהוקס, ששחררו את טי ג'יי חושמנזאדה, ייאלצו להסתדר כבר בפתיחה בלי בחירת הדראפט הראשונה שלהם, התאקל ראסל אוקונג, הרץ ג'סטין פורסט יפתח, לאון וושינגטון וג'וליוס ג'ונס יגבו אותו. הניינרס ללא הליינבקר אחמד ברוקס, הסנטר אריק הייטמן ומגן הפינה וויליאם ג'יימס.

התחזית: ניצחון לסן פרנסיסקו


סט. לואיס - אריזונה

המפגש בין שתי קבוצות ללא יומרות העונה יספק עניין בעיקר בגלל הבחירה הראשונה בדראפט 2010, סאם בראדפורד מסט. לואיס, שיפתח מול דרק אנדרסון. אנדרסון ינסה למלא באריזונה את החלל שהשאיר קורט וורנר שפרש, כשיגבו אותו שני רוקים אחרי ניפויו של מאט ליינארט מהסגל. הראמס ניצחו משחק אחד בלבד לכל אורך העונה שעברה, ומקווים להדביק את המאזן כבר במפגש הזה. ביני וולס, הרץ האחורי הפותח של אריזונה, בסימן שאלה בשל פציעה בברך.

התחזית: ניצחון לאריזונה


פילדלפיה - גרין ביי

משחק מסקרן במיוחד בלינקולן פייננשל, שמפגיש את קווין קולב, לראשונה כפותח הרשמי של האיגלס, עם ארון רוג'רס והתקפת המחץ של הפאקרס. האורזים סומנו על ידי המומחים כמועמדים להגיע לסופרבול, אבל כדי שזה יקרה הם יצטרכו לשפר את ההגנה שספגה 51 נקודות בשלב הוויילד קארד מאריזונה. פילדלפיה תעלה בלי שתיים מהדמויות המרכזיות שלה בשנים האחרונות - הקוורטרבק דונובן מקנאב והרץ האחורי בריאן ווסטברוק, אותם יחליפו קולב ולשון מקוי. מגן הפינה של גרין ביי צ'רלס וודסון נכנס לרשימת הפצועים אבל צפוי לשחק. חברו לקבוצה ולעמדה ברנדון אנדרווד ייעדר.

התחזית: ניצחון לפאקרס

סאם בראדפורד שחקן סט. לואיס ראמס. Charles Krupa, AP
שלב ההוכחות. בראדפורד/AP, Charles Krupa

צ'ק עם כיסוי?

וושינגטון - דאלאס (בין ראשון לשני, 2:20)

אחת היריבויות הנוקשות בליגה תפגיש את האינדיאנים עם הבוקרים, אבל הציפייה של וושינגטון נמהלת בבהלה נוכח פציעתו של דונובן מקנאב. הקוורטרבק החדש של הרדסקינס עדיין פצוע בקרסולו, וכרגע קיים ספק אם ישחק. מי שעוד בסימן שאלה, במקרה שלו מסיבות מקצועיות, הוא אלברט היינסוורת', התאקל ההגנתי שהתעמת עם המאמן החדש מייק שנאהאן במהלך מחנה האימונים. דאלאס תחסר שלושה שחקני קו התקפה - התאקלים מארק קולומבו וסאם יאנג והגארד קייל קוסייר - ותסתמך על הנעת הכדור של מריון בארבר על הקרקע ושיתוף הפעולה האווירי בין טוני רומו למיילס אוסטין.

התחזית: ניצחון לקאובויס


ניו יורק ג'טס - בולטימור (בין שני לשלישי, 1:00)

רקס ריאן, מאמן הג'טס, הצליח להרגיז הרבה אנשים בחודשים האחרונים. אחד מהם היה ריי לואיס, הליינבקר הוותיק של הרייבנס, שאמר כי הג'טס יתקשו לכסות את הצ'ק שרשם המאמן שלהם. עכשיו נפגשות שתי הקבוצות הללו למשחק שכולו הצהרת כוונות. הרייבנס מועמדים להגיע לסופרבול לפי דעות רבות, הג'טס בעיקר לפי הדעה של מאמנם. ההייפ שריאן יצר הופך את הסילונים לקבוצה המסקרנת ביותר ב-NFL העונה. פידיון ראשון הוא מקווה להשיג כבר במשחק הזה.

התחזית: ניצחון לג'טס


קנזס סיטי - סן דייגו (בין שני לשלישי, 4:30)

המשימה הגדולה של פיליפ ריוורס העונה בסן דייגו תהיה להראות שהוא מסוגל להתמודד עם התקפה חדשה, בלי לדניאן טומלינסון, וינסנט ג'קסון והתאקל מרקוס מקניל. ריאן מת'יוס יהיה הרץ האחורי הפותח של הצ'ארג'רס (תיקון), ג'מאל צ'רלס יעשה זאת בצ'יפס, כשיגבה אותו השועל הוותיק תומאס ג'ונס שמגיע מהג'טס. מאט קאסל ימשיך לפתוח בקנזס סיטי ולקוות לעונה טובה מעט יותר מזו שחלפה.

התחזית: ניצחון לצ'ארג'רס

ברנדון מקגאוון שחקן ניו אינגלנד פטריוטס מול מארק סאנצ'ז שחקן ניו יורק ג'טס. Jim Rogash, GettyImages
זה הזמן, סאנצ'ז/GettyImages, Jim Rogash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully