וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: לא מה שחשבתם

10.9.2010 / 8:06

ניו אורלינס ניצחה, אמנם, את מינסוטה, אבל דווקא לאחר קרב הגנות - 9:14 במשחק שפתח את העונה. בריידי והפאטס סיכמו

המפגש הקודם בין ניו אורלינס למינסוטה, גמר ה-NFC, כלל את כל מה שציפינו לו - מתח, מהלכי התקפה יפים ובעיקר טאצ'דאונים. זה קרה לפני שמונה חודשים כמעט, וגם הלילה (בין חמישי לשישי) ציפינו למנה דומה. אלא שהפעם קיבלנו משהו שונה לגמרי, כשהדמיון היחיד למשחק ההוא מסתכם בזהות המנצחת. ניו אורלינס גברה על ברט פארב והווייקינגס 9:14 דווקא לאחר מפגן הגנתי נאה.

"אנחנו לא רגילים לניצחונות כאלה, אבל ניצחון הוא ניצחון", אמר דרו בריס, שהשלים 27 מסירות מ-36 ניסיונות ל-236 יארד וטאצ'דאון לדוורי הנדרסון, שהעלה את הסיינטס ליתרון 0:7. הווייקינגס הגיבו ברבע השני עם תשע נקודות - שער שדה ומסירה של ברט פארב לטאצ'דאון של ויסאנטה שיאנקו - אבל המילה האחרונה הייתה של פייר תומאס, שהגיח לטאצ'דאון של יארד אחד 6:13 דקות לסיום. פארב סיים עם 15 מ-27 ל-171 יארד וטאצ'דאון, אדריאן פיטרסון הוסיף 87 יארד על הקרקע

חדשות מהליגה: טום בריידי וניו אינגלנד הגיעו לסיכום על חוזה חדש. השחקן עבר תאונת דרכים ממנה יצא ללא פגע ביום חמישי, ומיד דאג לעתידו - חוזה לארבע שנים על 72 מיליון דולר, 48 מיליון מהם בכסף מובטח. בכך הופך בריידי לקוורטרבק היקר בליגה, בשווי של 18 מיליון דולר לעונה.

אורי שר מוסיף: מיילס אוסטין נשאר מאושר בדאלאס, לאחר שחתם על חוזה לשש שנים בסך 54 מיליון דולר, 18 מיליון מהם בכסף מובטח. התופס, שפרץ אשתקד עם עונה של 1,320 יארד, הגיע לליגה כשחקן חופשי ב-2006 לדאלאס. ב-2009, במשחק הראשון במקצוענים כרסיבר פותח, שבר שיא מועדון נוסף עם 250 יארד בעשר תפיסות במשחק אחד, מול קנזס סיטי, שכלל שני טאצ'דאונים, אחד מהם קבע ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully