וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תג מחיר גבוה

יובל קליין

9.9.2010 / 12:06

הערך של דייויד פרייס ממשיך להאמיר, סן דייגו שוקעת, טרבור הופמן חוגג והווייט סוקס מכים. גם יובל קליין, שחובט לסייקל

סינגל: טרבור הופמן

בגיל 42, מצליח טרבור הופמן לרשום את אחד השיאים היותר מרשימים בהיסטוריה של המייג'ור ליג. בליל שלישי מול הקרדינלס, הצליח הקלוזר הוותיק של מילווקי לרשום את השמירה ה-600, שיא MLB חדש. זאת הייתה השמירה התשיעית של הופמן השנה והניסיון ה-676 בקריירה.

הופמן לא עובר עונה קלה במילווקי. כבר במאי הוא איבד את התפקיד הקולזר אחרי כמה פישולים רצופים, אבל הוא המשיך להגיש בבולפן ומדי פעם גם להשיג את השמירה. המגיש השמאלי שיחק בשלוש קבוצות שונות במשך 17 שנות קריירה, ואמר לאחר ההישג: שקשה להסביר את הרגע הזה, תודה רבה לכל האנשים שנשארו איתנו".

למרות המספר העגול והיפה, הופמן יצטרך להשיג עוד כמה שמירות עד סוף העונה, כי מריאנו ריברה האגדי אורב עם 555 מאחור.

דאבל: שיקגו וייט-סוקס

בצד הדרומי של שיקגו מגדירים את השבוע האחרון כ"אפקט מני". אל תתבלבלו מהשם, זה לא שמני רמירז חובט במספרים טובים מאז שהגיע לקבוצה של אוזי גיין, זו פשוט הקבוצה שנדבקה במחלת החבטות.

שיקגו עשתה ריצה מרשימה של שבעה ניצחונות חוץ רצופים, עם ניצחונות נאים בדטרויט ובבוסטון. בתוך 51 שעות הגרביים הלבנים ניצחו את קליי בוכהולץ, ג'ון לאקי וג'וש בקט מבוסטון ואת מקס שרזר מדטרויט.

אז מני עדיין לא ממש מני, אבל הריצה שמרה את הפער מהטווינס על 4.5 משחקים, כשהווייט סוקס עוברים את בוסטון במרוץ לווילד-קארד. בשבוע הבא מינסוטה תגיע לשיקגו לסדרה קריטית עם אווירה של אוקטובר.

טריפל: קרלוס גונזאלס

לפי איך שגונזאלס משחק, נצטרך לשמור מקום בכל שבוע לאאוטפילדר המצטיין של קולורדו. גונזאלס נתן עבודה השבוע עם שלושה הומרים ותשעה ריביז, שהעניקו לו את ההובלה בטור ה-RBI של הנשיונל ליג. בכך הוא עקף את ג'ואי ווטו וקינג אלברט במרוץ הטריפל קראון. הוא מוביל באחוזי חבטה (34) והכנסות רצים (100), ורחוק שלושה הומרים (32) מפוחולס.

אם נסתכל על לוח המשחקים של הרוקיז, נראה ש-15 משחקים מתוך ה-25 שנותרו להם ישוחקו בקורס פילד, שם השיג גונזאלס את מרבית ההומרים שלו. MVP, מישהו?

הומראן: דייויד פרייס

מי יהיה הסי-יאנג באמריקן ליג? סבאת'יה, בוכהולץ, טרבור קהיל, פליקס הרננדז ודייויד פרייס מועמדים כרגע, כשפרייס שלח בשלישי בלילה בפנוויי פארק מסר ברור למתחרים האחרים. הוא אפשר רק שתי חבטות בשישה אינינגים, ובגיל 25 הפך למגיש מספר אחת של הרייז.

למרות גילו הצעיר, מצפים הרייז שפרייס יעלה למשחק הראשון בפלייאוף וייתן להם את הניצחון שימשוך אותם קדימה לסוף אוקטובר. הוא כבר פתח במשחק האולסטאר העונה ויש לו 17 ניצחונות בERA- מרשים של 2.87. בנוסף, מאמן הרייז ג'ון מאדון אמר לאחר המשחק שהוא מאמין שפרייס יכול להגיש עוד יותר טוב מזה. מפחיד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

השקית החומה: סן דייגו פאדרס

השעון מתקתק בסן דייגו לקראת סיום העונה, והפאדרס לא מצליחים לעמוד בלחץ. הקבוצה רשמה לאחרונה 10 הפסדים רצופים, שהקטינו את היתרון שלה למשחק בודד מהג'איינטס. ההתקפה של הפאדרס נכנסה לחור שחור, כשהפעם גם הפיצ'ינג המצוין של הקבוצה לא יכול לעזור כי הוא בעצמו גם פישל עם ERA של 5.00.

אם לא די בכך, סן דייגו חבטה ל-21.6 אחוזים ורק שישה הומרים בעשרה משחקים. שחקנים חשובים כמו צ'ייס האדלי וריאן לודוויק חבטו אפילו לפחות מ-20 אחוז. למזלם של הפאדרס, הבייסבול הטוב שלהם במשך השנה נתן להם פער מספיק גדול כדי להחזיק אותם במקום הראשון, אבל לפניהם סדרות מול סט. לואיס וסינסינטי, ולקינוח הם מסיימים את העונה בסן פרנסיסקו.

המספר הנוסף

במשחק של המטס מול הנשיונאלס, עמדו על הגבעה שני מגישים שעשו את הופעת הבכורה שלהם במייג'ור ליג - דילון גי (שגם השיג את הניצחון למטס) ויונסקי מאיה.

כדי להבין עד כמה העונה של סיאטל רעה לא צריך נתונים אבל בכל זאת - ב-11 המשחקים האחרונים הקבוצה רשמה רק שלוש ריצות או פחות.

אלכס גונזאלס הגיע ל-100 ריביז השנה. 14 פעמים בקריירה הוא רשם עונה של 100 פלוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully