וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו אורלינס - מינסוטה: תנו לכיף להתחיל

8.9.2010 / 20:36

הסיינטס והווייקינגס ישחזרו את גמר ה-NFC מינואר האחרון במשחק פתיחת העונה ב-NFL (בין חמישי לשישי, 3:30, ESPN)

זהו זה, שבעה חודשים של המתנה הסתיימו וה-NFL, ליגת הספורט הטובה בעולם, יוצאת לדרך בלילה שבין חמישי לשישי. כדור הפתיחה ייבעט ב-3:30 שעון ישראל (שידור ישיר ב-ESPN, ערוץ 52 ב-YES) בסופרדום של ניו אורלינס, שם יארחו הסיינטס את מינסוטה, אותה פגשו בגמר ה-NFC בינואר האחרון.

הסיינטס ימשיכו במסורת שנפתחה ב-2002, כשאלופת ה-NFL מארחת את המשחק הראשון של העונה. הסיכויים נוטים לטובתם באופן מוחץ, מאחר שעד כה ניצחו כל שמונה האלופות במשחקי הפתיחה שלהן מאז. אלא שפוטבול לא משחקים לפי הסטטיסטיקה, ולברט פארב והווייקינגס בוודאי יהיה מה לומר במגרש שבו סיימו את דרכם בפלייאוף שעבר.

הסיינטס צפויים לעלות בהרכב מלא לפני דרו בריס, הקוורטרבק שעשה היסטוריה כשהביא לראשונה את גביע לומבארדי לביג איזי. במינסוטה המצב לא כל כך מזהיר, כששלושה שחקני הגנה צפויים להיעדר - מגני הפינה כריס קוק וסדריק גריפין והתאקל ההגנתי ג'ימי קנדי. הרץ האחורי המחליף טובי גרהארט בסימן שאלה.

התחזית שלנו: לא נלך נגד הסטטיסטיקה. ניצחון לניו אורלינס

ספילר יפתח בבפאלו

בעקבות פציעותיהם של מרשואן לינץ' ופרד ג'קסון, סי ג'יי ספילר הוכרז כרץ הפותח של בפאלו לקראת המשחק מול מיאמי ביום ראשון. ספילר נבחר בדראפט האחרון וקיבל אור ירוק מהמאמן צ'אן גיילי. ג'קסון ולינץ' צפויים להיות כשירים, אבל גיילי התרשם מהרוקי במהלך מחנה האימון של הבילס.

טום בריידי אמור לסגור סופית על הארכת החוזה בניו אינגלנד, אבל בשלב זה מסרב לדבר על כך: "הראש שלי במשחק מול סינסינטי", אמר בריידי, "בשבילי זה אותו דבר, אני רק צריך לזרוק לטאצ'דאון". למרות הדיווחים הראשוניים על חוזה של 58 מיליון דולר לשלוש שנים, נראה כי העסקה תיסגר לארבע עונות, כמו שני החוזים הקודמים של בריידי.

באיגוד השחקנים עדיין סבורים שלא יהיו לנו משחקים ב-NFL בעונה הבאה. "אני מאמין שבמרץ יוכרז על שביתה", אמר דמוריס סמית', מבכירי האיגוד. הקומישינר רוג'ר גודל אישר את החששות: "יש הרבה מאוד עבודה פה והרבה זמן לגשר על הפערים, אבל זה החלון היחיד שיש לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully