וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן לשחקני עכו: "מאמין בכם"

הדס גרינברג

8.9.2010 / 14:25

המאמן עודד את שחקניו בהרמת כוסית לכבוד החג. רועי לוי בספק להפועל תל אביב בשבת, קוז'וך ופידליס בכוננות להרכב

הפועל עכו ערכה היום (רביעי) אימון נוסף לקראת המפגש עם הפועל תל אביב בשבת, כאשר עם סיומו נערכה הרמת כוסית לכבוד החג. בטקס, בו נכח גם יו"ר הקבוצה ציון ויצמן, נשא מאמן הקבוצה אלי כהן דברים ואמר לשחקניו "אני מאחל לכולנו שנה טובה. אמנם פתחנו את העונה לא הכי טוב, אבל אני רואה השתפרות מבחינה קבוצתית. יש כאן בחורים טובים ואני מאמין בכם".

מי שנטש את האימון הוא המגן רועי לוי שסובל מכאבים בשריר הארבע ראשי. במידה ולוי ימשיך לסבול מכאבים ולא יערוך את האימון המסכם ביום שישי, יחליף אותו יהיה רן קוז'וך. שחקן נוסף שלא השלים את האימון היום הוא הבלם איציק כהן, שהתלונן על כאבים בשריר האחורי. פידליס דימקאו נמצא בכוננות למלא את מקומו בהגנה, למרות שעל פי התרגולים האחרונים מתכנן בכל מקרה המאמן לעלות במערך של שלושה בלמים.

החלוץ אבודו אוקוצ'ה, שמחלים מפציעה, החל את צעדיו הראשונים ללא קביים וערך אימוני הליכה כאשר על פי הערכות הוא ישוב למגרשים בעוד כחודשיים. דודו גורש, ששב עם הנבחרת מגאורגיה, יערוך עם הקבוצה את האימון המסכם ביום שישי. בן בנימין הוריד היום את תפריו לאחר שכזכור נתפר בעקבות מרפק שקיבל במחזור הקודם מחלוץ הפועל פתח תקוה דודו ביטון.

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully