וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: פילדלפיה עקפה את אטלנטה

8.9.2010 / 9:01

לראשונה מאז סוף מאי, הפיליז בראש ה-NL מזרח לאחר ניצחון 7:8 על פלורידה והפסד של הברייבס 5:0 לפיטסבורג

מעט יותר מ-20 משחקים נותרו לקבוצות ה-MLB עד סיום העונה, ופילדלפיה כבר במצב רוח של פלייאוף. הפיליז עקפו הלילה את אטלנטה והתמקמו בראש ה-NL מזרח עם יתרון של חצי משחק, לאחר שניצחו את פלורידה 7:8 והברייבס הפסידו לפיטסבורג 5:0. זו הפעם הראשונה שהפיליז משקיפים על הבית מלמעלה מאז ה-31 במאי.

תמונת מצב בבתים האחרים: ב-AL מזרח, טמפה ביי הביסה את בוסטון 5:14, בעוד בולטימור ניצחה את היאנקיז 2:6. לפסים יתרון של משחק וחצי על הרייז, הרד סוקס מחוץ למרוץ.

AL מרכז: מינסוטה גברה על קנזס סיטי 3:10, שיקגו וייט סוקס הפסידה בדטרויט 9:1. לטווינס יתרון בן 4.5 משחקים על הגרביים.

AL מערב: אוקלנד החמיצה הזדמנות לצמק את הפער מטקסס, כשהפסידה 7:5 בסיאטל. הריינג'רס נוצחו, אמנם, 8:5 בטורונטו, אבל מובילים בבטחה את הבית עם יתרון של שבעה משחקים.

NL מרכז: סט. לואיס ממשיכה לצנוח עם הפסד 4:2 במילווקי. סינסינטי אמנם נוצחה 4:3 על ידי קולורדו, אבל אם לא תהיינה הפתעות היא תהיה בפלייאוף, כשיש לה יתרון בן שישה משחקים על הקרדינלס.

NL מערב: הבית היחיד בליגה שיש בו קרב של שלוש קבוצות או יותר. הקריסה של סן דייגו נעצרה מעט לאחרונה (הפאדרס ניצחו הלילה 1:2 את הדודג'רס), אבל סן פרנסיסקו עדיין במרחק של משחק אחד לאחר 3:6 על אריזונה. הרוקיז, שניצחו כאמור את הרדס, במרחק 4.5 משחקים מהפאדרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully