וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רג'י בוש יצטרך להחזיר את פרס ההייזמן?

8.9.2010 / 8:19

על פי "יאהו", הפרס יילקח, אולם במפעל טוענים כי ההחלטה טרם התקבלה. הצעת הפאטס לבריידי: 58 מיליון לשלוש שנים

האש שליוותה את USC בכלל ואת רג'י בוש בפרט בתקופתו במכללה לא רק שמסרבת לדעוך, אלא אף גדלה עוד יותר. היום (שלישי) דווח ב"יאהו ספורט" כי ה-NCAA תכפה על בוש, היום הרץ האחורי של ניו אורלינס, להחזיר את תואר ההייזמן, בו זכה ב-2005. בוש הואשם בקבלת הטבות בתקופתו במכללה, דבר שהוא בגדר הפרה בוטה של כללי המכללות. גם לאחר ש-USC הורשעה, בוש לא אולץ להשיב את הפרס.

וייתכן שהפרס אכן יישאר אצלו. מחברת הנאמנות של ההייזמן נמסר כי הדיווח שגוי, לפחות כרגע, כפי שהסביר אחד מראשי האגודה, רוברט ויילן: "עדיין לא התקבלה החלטה".

דונובן מקנאב אמור לפתוח במשחק הבכורה של וושינגטון העונה, מול דאלאס בסאנדיי נייט. מקנאב פצוע בקרסולו (כמה זה חדש? לשם השוואה נציין כי באוגוסט חם ולבית"ר ירושלים יש אוהדים גזענים), אבל הבטיח: "אני אהיה על המגרש בסוף השבוע ואני מחכה לזה".

חדשות נוספות:

טום בריידי עתיד לחתום מחדש בניו אינגלנד, לאחר שהפטריוטס פתחו את הכיס וצפויים לתת לו הארכת חוזה של 58 מיליון דולר לשלוש שנים. בריידי מנהל מו"מ ארוך עם הפטריוטס, שלא ידועים בנדיבותם.

מאמן פיטסבורג מייק טומלין נקט סנקציות נגד בן רות'לסברגר, ולאחר שהדיח אותו מתפקיד הקפטן הודיע כי מקומו אינו מובטח בהרכב. דניס דיקסון, כזכור, יהיה הפותח של הסטילרס במשחק הראשון של העונה.

טוני ריצ'רדסון, הפולבק ששוחרר ביום ראשון מהג'טס בעקבות משחקי תקציב, חזר לקבוצה.

ה-GM של מיאמי ג'ף איירלנד יחליף את ביל פארסלס כמנהל מקצועי, פארסלס ישמש כיועץ.

מאט ליינארט חתם רשמית ביוסטון וישמש קוורטרבק שלישי בקבוצה, אחרי מאט שאוב ודן אורלובסקי.

עדכון ראשון: 7.9.2010, 23:26

  • עוד באותו נושא:
  • רג'י בוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully