וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבואה חתם בבית"ר: "מבטיח לאוהדים שאבקיע שערים"

דור בלך

7.9.2010 / 15:53

החלוץ הושאל מגנק לעונה אחת ואמר אחרי שנחת בישראל: "אני מתרגש להיות פה". סטיבן כהן יירשם כשחקן ישראלי

אחרי שהעברתו לבית"ר ירושלים סוכמה, סמואל יבואה נחת היום (שלישי) בארץ. החלוץ הגנאי, ששיחק בין השאר בהפועל כפר סבא ובהפועל תל אביב, אך נמכר בינואר לגנק הבלגית, שם לא התאקלם ולא הרבה לשחק, הושאל לקבוצה של אורי מלמיליאן בחינם, כאשר בית"ר תשתתף במחצית משכרו.

עם נחיתתו, אמר יבואה: "אני מתרגש להיות פה. אני רואה שחיכו לי פה. ישראל זאת מדינה מאוד נחמדה ואני אוהב אותה. קשה להשוות בין בלגיה לישראל כי בבלגיה תמיד קר ואילו פה יש את השמש. ישראל מדינה יפה". על האפשרות שיצטרף לבית"ר, הוסיף החלוץ: "אני זוכר את בית"ר ומודע ליריבות בינה לבין הפועל תל אביב. אני יודע שהעונה רק התחילה והיו מספר משחקים, אבל אי אפשר עוד להגיד משהו על הקבוצה. לאוהדים אני יכול להבטיח שאני אבקיע שערים".

כאמור, בית"ר סיכמה עם גנק כי תשלם את מחצית משכרו של החלוץ, סכום של כ-125 אלף יורו עד תום העונה ולא תשלם דמי השאלה תמורתו. הצהובים שחורים לא יקבלו אופציה לרכוש אותו בסיום העונה במחיר קבוע מראש, אלא יאלצו להיכנס למשא ומתן אם ירצו לעשות כן. הערב הגיע גם השחרור הבינלאומי של החלוץ, שחתם בשורות הירושלמים.

בשעות הערב קיבלה הקבוצה חדשות טובות, כאשר סטיבן כהן נרשם כשחקן ישראלי במשרדי ההתאחדות. כזכור, הקשר קיבל את תעודת הזהות הכחולה שלו שלשום, ובעוד שהתקנון קובע כי עליו לחכות שנתיים עד אשר ייחשב ישראלי, בבית"ר הצליחו לעקוף את הנהלים. המשמעות: הקבוצה לא תצטרך לשחרר זר כדי להחתים את יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully