וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השיחות עם אופ"א הסתיימו לשביעות רצון הצדדים"

הפועל ת"א מקווה שמאמציה להכשיר את בלומפילד לצ'מפיונס ישאו פרי. חברה בה שותף גילי לנדאו חתמה על חוזה אימוץ עם הקבוצה

הפועל תל אביב ממשיכה במאמציה להכשיר את איצטדיון בלומפילד למשחקי הקבוצה בליגת האלופות, ולאחר סיור שערכו נציגי אופ"א באיצטדיון, שידרה הנהלת האלופה אופטימיות זהירה באשר לאפשרות כי תוכל לארח בו את ליון, בנפיקה ליסבון ושאלקה. "השיחות עם אופ"א הסתיימו לשביעות רצון שני הצדדים", הודיעה היום (שלישי) הנהלת הפועל תל אביב באתר הרשמי של המועדון. "בימים הקרובים יעביר המועדון שרטוטים ותכניות כפי שמתבקש, ורק לאחר מכן יוכלו אנשי אופ"א להחזיר תשובה רשמית".

בתוך כך נחתם הסכם חסות בין הפועל תל אביב לחברת "אקזיט גרופ" בראשותו של איש העסקים אייל אנקורי, אשר שותפו הוא לא אחר מאשר שחקן העבר של המועדון ואחד מסמליו הגדולים, גילי לנדאו. החוזה נחתם עם הקבוצה הבוגרת לשנה אחת ותקף למשחקי הליגה. כמו כן, תאומץ מחלקת הנוער כולה וכבר מהשבת הקרובה יעלו השחקנים עם לוגו הקבוצה על חולצותיהם במשחק הליגה נגד הפועל עכו.

"הפועל תמיד הייתה, עודנה ותמיד תהיה עבורי אהבה ראשונה שאיננה תלויה בדבר", אמר לנדאו לאתר הרשמי של הפועל תל אביב. "החיבור עם מועדון הבית הינו מרגש וטבעי. עבורי זו גאווה וכבוד להסתנכרן שוב עם השדים האדומים".

* הפועל תל אביב נקנסה היום (שלישי) ב-50 אלף שקל ונענשה במשחק ללא קהל על תנאי, ומכבי תל אביב נקנסה ב-30 אלף שקל ונענשה במשחק ללא קהל, בעקבות המהומה ביציעים במשחק גביע הטוטו ביניהן לפני כשבועיים. יחד עם זאת, שתי הקבוצות זוכו מאשמת התפרצות אוהדים לשדה המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully