וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירזי: "המשחק מול בני יהודה הוא מבחן להמשכיות שלנו"

הפועל חיפה הרימה כוסית לכבוד השנה החדשה, המאמן מתכונן למפגש עם הזהובים: "המפגש איתם הוא תמיד מיוחד בשבילי"

הפועל חיפה ערכה היום (שלישי) הרמת כוסית לקראת השנה החדשה במגרש האימונים בקריית חיים, בשיתוף הספונסרים, חברת נעמן, רשת רימונים וחברת התאמה. האדומים מהכרמל, שפתחו את העונה עם שני ניצחונות ומקום ראשון מפתיע, ינסו להמשיך במומנטום גם במשחק אותו יארחו מול בני יהודה ביום ראשון.

המאמן ניצן שירזי אמר לשחקנים במהלך הרמת הכוסית: "מאחל לכולנו שנה טובה, ושנחייך גם אחרי המשחק מול בני יהודה". לאחר מכן, יצא שירזי אל כלי התקשורת והוסיף: "מקווה שהקבוצה תמשיך לגרום נחת לאוהדים גם בשנה הקרובה. תמיד המפגשים מול בני יהודה הם מיוחדים בשבילי. מדובר בקבוצה חזקה, אבל גם אנחנו הוכחנו את עצמנו עד עכשיו. אנחנו עומדים בפני מבחן של המשכיות, ובשביל זה צריך לנצח קבוצות שעל הנייר טובות מאיתנו. באופן אישי שמחתי יותר מהניצחון על הפועל רמת גן כי זה הוכיח שישנה המשכיות ושחזרנו לקרקע אחרי הניצחון על הפועל תל אביב במחזור הפתיחה".

מאמן האדומים התייחס גם לחתימתו של פיני בלילי ביריבה. "הוא חזר לארץ וזה טוב לכדורגל שלנו", אמר שירזי, "אני מקווה שהוא יחזור לאחר המשחק מולנו. גם גלבאן חוזר והוא שחקן לא פחות חשוב מבלילי".

הפועל חיפה עדיין לא ויתרה על הניסיון לחזק את הקבוצה ושירזי מעוניין בחיזוק לחלק ההתקפי. בקבוצה ינסו להחתים את הברזילאי רודריגו מרטינס, המועמד היחיד כרגע, שהתאמן עם הקבוצה במחנה האימונים לפני חודשיים והרשים. מרטינס הוא שחקן חופשי ולכן לחיפה שבועיים להחתימו. בשבוע הבא ינסו במועדון להגיע אותו לסיכום כספי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully