וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משיח לא מעוניין לשחק במכבי פ"ת

7.9.2010 / 10:53

השחקן רצה לעזוב בכל מחיר, אלא שאלונה ברקת, שהסכימה לשלם 170 אלף שקל התחרטה, מה שגרם לבעיה בנוגע למעמדו

אסי משיח כועס על ראשי מכבי פתח תקוה שלא שחררו אותו להפועל באר שבע, אבל במועדון טוענים כי הסיבה לכך נעוצה בעובדה שאלונה ברקת עשתה פניית פרסה וברגע האחרון, לאחר שהסכימה לשלם 170 אלף שקל עבורו, התחרטה. מקורבים לעסקה מדווחים כי היחסים בין הצדדים עלו על שרטון מאז התפוצצה העסקה ולא ברור כיצד השחקן יוכל להמשיך בקבוצה, לאחר שאמר לראשי המועדון שהוא לא מעוניין לשחק בקבוצה בשום אופן.

"משיח התבקש להביא קבוצה שתהיה מוכנה לשלם עבורו. אנחנו לא משחררים שחקנים בחינם", אמרו הבוקר במלאבס. במועדון מספרים כי משיח הפעיל לחצים כדי לעבור לבאר שבע, משום שהובטח לו כי יפתח בהרכב. נראה כי הדבר לא התקבל בעין יפה אצל גורמים במערכת ומעמדו השתנה. את תגובתו של משיח לא ניתן היה להשיג.

סוכנו של רוביל סרסור, דדה חדד, שוחח לפני מספר ימים עם ראשי המועדון, שטענו כי אם השחקן רוצה לעבור לקבוצה אחרת, עליה לשלם דמי השאלה. הדבר מעכב את מעברו של השחקן לקבוצה אחרת.

בקבוצה מנסים לשכנע את עיריית רמת גן לאשר את אצטדיון וינטר ולא לעבור לרמת גן, בתנאים מגבילים. אם זה יקרה, פתח תקוה לא תצטרך לארח באצטדיון אחר את המשחק מול בית"ר ירושלים. "זאת שערורייה שמעבירים אותנו לאצטדיון אחר בגלל שטויות, מגרשים אחרים מאושרים למרות שהם לא ראויים לארח אפילו משחק נערים", אמר גורם בקבוצה.

המגן אלירן דנין עדיין סוחב פציעה וייתכן שקובי גנון יעלה בהרכב. מאז פתיחת העונה, דנין לא מרשים וייתכן שדוד ינסה להחזיר את שחקן ההגנה הוותיק לעמדת המגן השמאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully