וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנדי מוס: "אני מרגיש לא רצוי בפטריוטס"

7.9.2010 / 8:51

התופס של ניו אינגלנד, שנמצא בשנת חוזה, חשף את רגשותיו: "מתסכל כשאתה נותן את הנשמה ולא רוצים אותך"

רנדי מוס לא מרגיש רצוי בניו אינגלנד. התופס של הפטריוטס, לו זו העונה האחרונה בחוזה, שבר שתיקה לראשונה מאז החל מחנה האימונים של הקבוצה בראיון ל-CBS: "אני לוקח בחשבון שזו העונה האחרונה שלי, ויש הרבה משקעים. אני מרגיש לא רצוי בפטריוטס", אמר מוס בן ה-33, שבעונה שעברה תפס 83 מסירות ל-1,246 יארד ו-13 טאצ'דאונים. "זה לא שהתפוקה שלי ירדה. אני מדבר מנקודת המבט האישית שלי, לא של אף אחד אחר".

מוס מכיר את חוקי המשחק בליגה: "אני מבוגר יותר ומבין את הביזנס. כשאתה מבוגר יותר, התפוקה שלך יורדת. אבל אני חושב שבמקרה שלי נהייתי חכם יותר ואני יודע טוב יותר איך לנצל את התכונות הפיזיות שלי וזה מה שמתסכל - כשאתה נותן את הנשמה ועדיין מרגיש לא רצוי". בפברואר אמר מוס ל"בוסטון גלוב": "אני לא חושב שהם יאריכו לי את החוזה".

אף על פי שנראה היה בימים האחרונים שצ'רלי באץ' יפלס דרכו להרכב הפותח של פיטסבורג, הסטילרס הכריזו כי דניס דיקסון יהיה הקוורטרבק שלהם במשחק הראשון של העונה. "זה כבוד", אמר דיקסון, "החלום של כל אחד הוא להיות קוורטרבק פותח בליגה. קראו את המספר שלי ואני ללא ספק הולך לעשות חיים, אבל לפני כן יש לי הרבה עבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully