וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א תחליט לגבי בלומפילד עד יום שישי

נציגי הארגון שבו לישראל לבדיקה נוספת ובמועדון אופטימיים לגבי הסיכויים לארח בו את משחקי שלב הבתים בצ'מפיונס

נציגי אופ"א הגיעו הערב (שני) לאצטדיון בלומפילד וקיימו ישיבה עם ראשי הפועל תל אביב בכדי להסדיר את הליקויים שקיימים באצטדיון ולאשרו לאירוח שלב הבתים בליגת האלופות. בהפועל תל אביב הציגו מספר פתרונות לבעיות שהעלתה אופ"א: מקומות החנייה, יציע הכבוד (לטענת אופ"א, אין מספיק מקום להכיל את מכובדי הארגון) ויציע העיתונאים (לטענת אופ"א, אין מספיק עמדות שידור). ראוי לציין כי אופ"א דורשת בנוסף הקמת אוהל תקשורת.

לאחר הישיבה, נציגי אופ"א אמרו לחברי ההנהלה כי תשובה תתקבל בתוך מספר ימים. ממחלקת הדוברות אופ"א נמסר לוואלה! ספורט: "עד יום שישי, הפועל תל אביב תקבל תשובה לגבי בלומפילד". האדומים אופטימיים לגבי הסיכויים ובהנהלה מאמינים כי לאור העובדה שהנציגים שבו לבדיקה נוספת בישראל, בסופו של דבר יתקבל האישור.

בתוך כך, הקבוצה ערכה אימון ללא שחקני הנבחרות, שאמורים לשוב ביום חמישי, אז תחל הקבוצה את הכנותיה לקראת המשחק נגד הפועל עכו. איתי שכטר הפצוע יחמיץ את המשחק. המאמן אלי גוטמן יבדוק את מצב שחקני הנבחרות לאחר המשחקים ביום שלישי ולפי מידת העייפות שלהם, יחליט מי מהם, אם בכלל, יקבל מנוחה מהמשחק.

בעצת יוסי בניון ולאחר התעייצות נוספת עם רופא הקבוצה, ד"ר לוינקוף, המריא היום איתי שכטר לסרביה לטיפול רפואי. הטיפול אמור לנסות להכשיר את החלוץ, שסובל מקרע חלקי בשריר האחורי, למשחק בשבוע הבא מול בנפיקה ליסבון במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות. שכטר יחזור לארץ ביום רביעי ובהמשך השבוע ייבדק שוב על ידי הרופא שאמור להכריע האם יוכל לשחק בליסבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully