וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וליאן נואל מחוץ לסגל האוסטרי לדייויס

6.9.2010 / 18:14

שחקן הזוגות, ששיתף פעולה עם רם באליפות ארה"ב, סובל מפציעה ולא יגיע לישראל. הראל לוי מבטיח: "נגיע מוכנים למפגש"

עשרה ימים לפני תחילת המפגש החשוב של נבחרת הדייויס לאוסטריה, שייערך בסוף השבוע הבא בארץ, מתברר כי ג'וליאן נואל פצוע ולא יגיע לארץ. נואל, שותפו של אנדי רם באליפות ארצות הברית, לא נכלל בסגל, שכולל את יורגן מלצר (15 בעולם), מרטין פישר (130), אלכסנדר פאיה (210) ואנדראס היידר מאורר (214). מחר (שלישי) תחל בנוקיה הרכבת המשטח, כשהיום הובאו חומרי הגלם השונים.

היום הקדישו שחקני הנבחרת זמן לילדי עמותת 'ילדים בסיכוי'. בתום אימון הבוקר אימנו הראל לוי ונועם אוקון את ילדי הפנימיות של העמותה. בבסיום האימון העניקו השחקנים לילדים פוסטר של נבחרת ישראל ואף חתמו על כדורי ענק שהובאו במיוחד. במיוחד הופתעו הילדים כשקיבלו מידי השחקנים כרטיסי כניסה למפגש הקרוב.

"הילדים האלה מקסימים וזה כיף לתרום בזמן המועט שיש לנו בארץ", אמר הראל לוי. "גם אנחנו וגם הילדים נהנינו מאוד וזה מספק מאוד שאפשר לעשות דברים מהסוג הזה". על ההכנות לדייויס, אמר לוי: "התחלנו בהכנות. בימים הקרובים נעבור לנוקיה עם סיום הכנת המגרש. כמו בכל דייויס, גם הפעם ההכנות יבוצעו על הצד הטוב ביותר בעזרת הצוות המקצועי שלנו, ואני מאמין שנגיע מוכנים למפגש".

נועם אוקון, התייחס לאימון הילדים, ואמר: "זה היה יותר כיף ממה שציפיתי, הילדים היו מקסימים ולמרות החום הכבד נהניתי מכל רגע. גם אני והחברים לנבחרת היינו ילדי פנימייה. אמנם היה מדובר בפנימיית ספורט, אך אני בטוח שהאווירה דומה". על המפגש הקרוב בדייויס, אמר: "ההכנות מתחילות מעכשיו. אני צריך להיות בכושר הטוב ביותר כדי שאם במקרה הצורך אצטרך להחליף את אחד השחקנים, אוכל לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. אני מאמין שעם האנרגיה של הקהל נביא את הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully