וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אדלי במגעים עם היריבה העירונית

6.9.2010 / 18:04

בלם הקבוצה מחפש קבוצה מאחר וקלינגר הבהיר לו כי הוא בונה על עודד גביש. דוד רביבו חזר להתאמן. אייל שן: "ממשיך הלאה"

בלם הפועל באר שבע, ריאן אדלי, נמצא במגעים עם היריבה העירונית, מכבי באר שבע, לאחר שהבוקר (שני) קיבל מאלונה ברקת וניר קלינגר אישור לעזוב. עד מחר אמורה להתקבל החלטה האם השחקן יחצה את הכביש או יישאר בקבוצה ויתחרה על מקומו בהרכב. הספסל של הפועל באר שבע כולל את נדב קידר, אדלי ואת המגן הימני אבי יחיאל שמסוגל לשחק כבלם.

קלינגר בונה העונה על עודד גביש בעמדת הבלם ולכן הבהיר בשיחה עם אדלי שלא בטוח שיצבור דקות משחק רבות העונה. לאחרונה עלתה אפשרות שקידר יעזוב את הקבוצה, אבל בסופו של דבר הוחלט לשחרר את הבלם היהודי שמשחק בנבחרת ארצות הברית במכביה.

בבאר שבע עושים מאמצים להכשיר את הקשר דוד רביבו לקראת המשחק בווסרמיל ביום שני מול מכבי חיפה. הקשר חזר להתאמן היום ובמועדון מקווים שיגביר את קצב האימונים עד סוף השבוע. שחקני הקבוצה קיבלו הודעה כי ביום חמישי יזכו ליום חופש בעקבות החג.

כפי שפורסם אמש, אייל שן חתם בהפועל פתח תקוה והיום כבר עבר בבקרת התקציבים. שן: "קיבלתי לאחרונה כל מיני מסרים, אבל זה הכדורגל. צריך להמשיך הלאה. אני מקווה להצליח בפתח תקוה". הקבוצה קיימה טקס הרמת כוסית לרגל החג בהשתתפות אלונה ברקת, ראש העירייה רוביק דנילוביץ' ושאר עובדי המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully