וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - הפועל פתח תקוה: זיכרונות משנות ה-80

הדס גרינברג ודור בלך

10.9.2010 / 14:55

אלי מחפוד ניצח את הקבוצה מהצפון פעמיים כשחקן, ועכשיו רוצה לחגוג גם כמאמן. בדש וחמו הפצועים יחסרו אצל המארחת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

שתי הקבוצות נפגשו עד היום שבע פעמים, כאשר שלושה מפגשים נערכו בעונת 2008/9 אז ירדה קרית שמונה ללאומית מבלי לנצח את הפועל פתח תקוה ולו פעם אחת (שתי תוצאות תיקו בצפון ותבוסה 3:0 באורווה) ועוד ארבע פעמים בשנות ה-80 העליזות, אז ניצחו המלאבסים פעמיים, קרית שמונה ניצחה פעם אחת ומשחק אחד הסתיים בתיקו. אלי מחפוד שיחק פעמיים במדי הפועל פתח תקוה מול קרית שמונה, בשני הנצחונות, כך שלפחות כשחקן המאזן שלו מולם מושלם. גיא צרפתי יפגוש את קרית שמונה לראשונה מאז עזב אותם בתום העונה בה ירדו ללאומית.

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

רן בן שמעון יחסר מחר לא פחות מארבעה שחקנים: הקשר אופיר חמו שהצטיין מפתיחת העונה סובל ממתיחה, ברק בדש כאמור סובל משבר, כמו גם אלעד גבאי, ואם זה לא מספיק אז יחסר לבן שמעון עוד חלוץ על הספסל, כששלומי אביסדריס שלא התאמן ביומיים האחרונים לאחר שסבל מהתייבשות לא ייכלל בסגל. על אף הקשיים בקבוצה הסתכלו קדימה והתרכזו בהפועל פתח תקוה, כאשר רן בן שמעון הזהיר את שחקניו מהיכולת האישית של גיא צרפתי, ג'וניור ויסה וג'ונתן אסוס וביקש לשים עין גם על החלוץ דודו ביטון. בן שמעון ימשיך עם ההרכב שסידר לו ארבע נקודות עד כה בני המחזורים הראשונים.

הפועל פתח תקוה:

עדיין ללא ניצחון ליגה העונה ינסה אלי מחפוד לפתוח את השנה החדשה בצורה טובה יותר מפתיחת העונה. אייל שן, אחד מחביבי האוהדים ששב לקבוצה לקדנציה נוספת, יכנס היישר להרכב, ובפתח תקוה מקווים כי הוא זה שיביא את השינוי ויחזיר את הצבע ללחיים של אנשי המועדון. גם איאד חוטבא יקבל לראשונה העונה את חולצת ההרכב במקומו של עמנואל מתיאס. אלי מחפוד ביקש משחקניו לעשות לאוהדים חג שמח עם ניצחון חוץ חשוב, ושכל אחד יתן מעל ל-100% כדי שיוכלו לדעת שעשו הכל לפני יום הכיפורים.

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: זוראן בלדובלייב

החלוץ המקדוני, שממשיך עם הקבוצה מהעונה שעברה בה נתן חצי עונה טובה עם הגעתו, ימשיך לקבל את הקרדיט בחוד ההתקפה. למרות שני הבישולים בשני המחזורים הראשונים, מחכים בקבוצה לראות ממנו גם שערים.

הפועל פתח תקוה: אייל שן

הבעיה של הפועל פתח תקוה בשני המשחקים האחרונים הייתה חוסר אחריות במשחק ההגנה. לפתח תקוה יש חלק קדמי שלכאורה אמור להיות קטלני (זגורי, ויזה, צרפתי, דיין, ביטון, קדוסי), אבל עד כה ג'ונתן אסוס היה אחראי על העבודה ההגנתית כמעט לבד. אייל שן לא חזר כדי להרגיע את האוהדים, אלא בעיקר כדי לחלק את העומס ולהוריד את לחץ הדם של אלי מחפוד בכל פעם שכדור מוגבה לרחבה. יאללה, כסאח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, ברק בכר, סלאח חסארמה, יניב לביא, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט, אלרואי כהן, ויאם עמאשה, זוראן בלדובלייב.

הפועל פתח תקוה: שניר דורי, איאד חוטבא, דניאל אדו, גל כהן, עמירן שקלים, ג'ונתן אסוס, אייל שן, ישראל זגורי, ג'וניור ויסה, אוהד קדוסי, דודו ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully