וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - הפועל תל אביב: תמוז צפוי לפתוח

החלוץ יחליף את איתי שכטר, שינוח לפני בנפיקה. טועמה יחכה על הספסל. העכואים חולמים על הפתעה (שבת, 16:50, ספורט2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

הפועל תל אביב:

לפועל תל אביב אין זכרונות מאוד נעימים מהמפגש שלה נגד עכו מאשתקד. האדומים של אלי גוטמן הגיעו אחרי ריצה משוגעת של שמונה ניצחונות רצופים בליגה, אלא שהקבוצה הצפונית שאירחה אותם באמצע השבוע, לאחר שהמשחק נדחה עקב תנאי מזג אוויר, עצרה אותם עם תיקו 1:1, כשבין היתר החמיץ וינסנט אניימה פנדל. הפועל אף ניזוקה בסיום המשחק לא רק בגלל ששמטה שתי נקודות אלא גם לאור העובדה שלחובתו של קפטן הקבוצה וואליד באדיר נשלף כרטיס אדום עם סיום המשחק.

הפועל עכו:

שני המפגשים הבודדים שהיו להפועל עכו עם הפועל ת"א בעונה שעברה היו מעניינים במיוחד. המפגש הראשון בין השתיים נדחה, כאמור, בעוד במשחק השני קיבלנו לא פחות משמונה שערים. לרוע מזלה של עכו, חמישה מהם הלכו לכיוון האדומים, שניצח 3:5 ונקמו על אותו תיקו מתסכל. איברהים עבדול ראזאק, שכבש צמד באותו משחק ודודו גורש, שכאמור הצטיין ב-1:1 מול האדומים בעונה שעברה, יפתחו מחר בהרכב הצפוניים.

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

גולת הכותרת שמסתמנת מהאימון המסכם של האדומים לקראת המשחק היא עלייתו הצפויה של טוטו תמוז בהרכב, לראשונה מאז הגיע מבית"ר ירושלים. החלוץ ככל הנראה יפתח בהרכב על חשבונו של איתי שכטר, שכן ראשי האדומים לא מעוניינים לסכן את כוכבם הגדול לפני פתיחת ליגת האלופות מול בנפיקה ביום שלישי הקרוב. שחקן נוסף שלא ייטול חלק בהתמודדות מחר הוא רומן רוקי הפצוע, ובהיעדרו ישוב המאמן אלי גוטמן להרכבו הרגיל, כאשר ערן זהבי יתפקד בקישור האחורי. בדומה לתמוז גם סלים טועמה צפוי לערוך מחר את הופעתה בכורה המחודשת שלו בהרכב האדומים, אלא שהקשר שהגיע מבלגיה ככל הנראה יחכה על הספסל. "הפועל עכו ינסו לנצח אותנו בכל הכוח", אמר אלי גוטמן לשחקניו בתום האימון המסכם, "הם יבואו עם המון מוטיבציה".

הפועל עכו:

לאחר שמתחילת העונה סבלו מהיעדרו של די וי די תקין, היום התחדשו בקבוצה בדי וי די חדש וצפו בקטעי וידאו מהמשחק של הפועל ת"א נגד הפועל אשקלון, כאשר אלי כהן שם דגש על שמירה על גילי ורמוט ואף הזהיר מהמגנים עומרי קנדה ודדי בן דיין, שמרבים לעלות למעלה. בהתייחס למשחק החשוב אמר כהן לשחקניו: "אף אחד לא סופר אותנו ולא נותן לנו סיכויים לנצח את הפועל ת"א, אבל כמו שהפועל חיפה עשו, גם אנחנו יכולים". המגן רועי לוי והבלם איציק כהן, שלא השלימו את האימון האחרון, אמנם ערכו היום אימון מלא אך התלוננו על כאבים בסיומו. רן קוז'וך צפוי להחליף את לוי ובמידה ואיציק כהן לא יפתח במרכז ההגנה, הבלם פידליס דימקאו יערוך את הופעת הבכורה בהרכב. כהן מתכנן לעלות עם שלושה בלמים.

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: טוטו תמוז

מה כבר לא נאמר על סוגיית טוטו תמוז ומעברו המתוקשר מבית"ר ירושלים להפועל תל אביב, ממש על סף תום מועד ההעברות. מחר יערוך החלוץ הופעת בכורה בקבוצתו החדשה, כשאל מול נגד עיניו תעמוד משימה אחת עיקרית: להראות שהפועל תל אביב עשתה צעד נכון כשהחליטה להחתימו לאחר ההעפלה לליגת האלופות. העונה הקרובה של האדומים תהיה ארוכה מהרגיל, ואם תמוז יוכיח כי הוא בנוי להיות חלק מרוטציה של קבוצה חזקה, יהיה זה צעד ראשון בדרך למעלה.

הפועל עכו: דימקאו פידליס

הבלם שהגיע כחיזוק הראשון הקיץ וישב עד כה על הספסל לאור העדפה של שני הבלמים הישראלים, צפוי לקבל מחר את ההזדמנות הראשונה בהרכב מאלי כהן, ויהיה זה הצ'אנס הראשון שלו להוכיח את עצמו, ואולי לקנות מקום בהרכב הקבוצה גם בהמשך העונה. יכולת חלשה, ודרכו לספסל תהיה מהירה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, ביוואן פרנסמן, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, ערן זהבי, גילי ורמוט, יוסי שבחון, בן סהר, טוטו תמוז.

הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, גבע ברקאי, דימקאו פידליס, איציק כהן (אלי ארליך), שמעון הרוש, בן בנימין, איברהים עבדול ראזאק, ליעד אלמליח (מוחמד כליבאת), ניקולאס פלצ'וק, ג'קו ערפאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully