וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ESPN מרחיבה את שידורי ה-NFL בישראל

7.9.2010 / 16:13

החל מהעונה תעביר הרשת 49 משחקים בשידור חי, בנוסף לתוכניות האולפן. ההסכם בתוקף לפחות עד עונת 2013

ערוץ ESPN הבינלאומי וליגת הפוטבול האמריקאית ה-NFL הגיעו להסכמה על זכויות שידור מורחבות של משחקי הליגה בלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם, כולל ישראל (רק למנויי YES). העסקה נחתמה עד לתום עונת 2013. הסכם זה מתווסף לסיקור ה-NFL של ESPN ברחבי העולם, המגיע כיום ליותר מ-150 מדינות מחוץ לארצות הברית. “מאנדיי נייט פוטבול" של ESPN יהיה זמין לצופים בכל האזורים הנכללים בהסכם.

ESPN מציעה גם סיקור נרחב של ה-NFL ברחבי אירופה באמצעות ESPN אמריקה, ובכלל זה סיקור נרחב של למעלה מ-125 משחקים בעונה, כמו גם תוכניות האולפן עטורות הפרסים של ESPN. על פי החוזה, ערוץ ESPN ישדר ויציג יותר תוכניות NFL מאי-פעם, ובראשן סיקור חי של הסופרבול בכל עונה, סיקור חי של 49 משחקי עונה רגילה ופלייאוף ותוכניות מקור עטורות פרסים של הרשת.

שידורי העונה הרגילה יכללו 17 משחקי ליל ראשון, 17 משחקי מאנדיי נייט, שמונה משחקי פריים טיים מימי חמישי ושבת, משחק מחג ההודיה, שני משחקי ויילד קארד בפלייאוף, שני משחקי AFC בשלב השני של הפלייאוף, את גמר ה-AFC ואת הסופרבול.

"מאז 1992, ליגת ה-NFL ו- ESPN הבינלאומית עבדו בתיאום הדוק, כדי לסייע לצמיחת הענף והליגה ברחבי העולם, והסכם זה בנוי על מערכת היחסים המוצלחת הזו", אמר טים באנל, סגן נשיא בכיר לתוכניות ולשיווק ב-ESPN הבינלאומית. “ESPN נרגשת להביא למיליוני צופים ברחבי העולם את הדרמה והפיזיות של עונת NFL, המגיעה לשיאה באחד מאירועי הספורט הגדולים של העולם, הסופרבול".

"אנו נרגשים מאד מהארכת הקשר שלנו עם ESPN", אמר האנס שרודר, סגן נשיא לאסטרטגיית מדיה ופיתוח ב-NFL . “אנו ממוקדים מאד באספקת יותר תוכן ביותר מקומות לאוהדים שלנו ברחבי העולם, ו-ESPN הוא שותף נפלא שיעזור לנו להגשים זאת".

  • עוד באותו נושא:
  • espn
  • NFL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully