וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ: "אנחנו בהחלט מעוניינים בחיזוק"

חברת צמיגי נעמן, משווקת המותג "קומוהו", תיתן חסות למועדון. הכסף עשוי להיות מופנה להחתמת הברזילאי רודריגו מרטינס

ספונסר חדש להפועל חיפה. חברת "צמיגי נעמן", המשווקת בין השאר את המותג "קומוהו" (המשמש כאחד הספונסרים של מנצ'סטר יונייטד), תשמש כנותנת החסות הראשית של המועדון. בין הצדדים נחתם חוזה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. הכסף שייכנס לקופה, עשוי להיות מופנה לרכש. עד עתה, סירב התנה הבעלים יואב כץ את נושא החיזוק בכניסתו של ספונסר חדש.

"אנחנו בהחלט חושבים על חיזוק", אמר כץ היום. "תוך מספר ימים אני מאמין שיגיע עוד שחקן לחלק ההתקפי, או ישראלי או זר". לגבי המשחק מול בני יהודה אמר הבעלים: "זה משחק מפתח לכל העונה. אם ננצח את בני יהודה אנחנו יכולים לפתוח פער משמעותי ולהתברג בצמרת בהמשך העונה. אני מקווה שהשחקנים ימשיכו את פתיחת העונה המצוינת שלהם".

ניצן שירזי מעוניין בחיזוק לחלק ההתקפי ובקבוצה ינסו להחתים את הברזילאי רודריגו מרטינס, המועמד היחיד כרגע, שהתאמן עם הקבוצה במחנה האימונים לפני חודשיים והרשים. מרטינס הוא שחקן חופשי ולכן לחיפה שבועיים להחתימו. בשבוע הבא ינסו במועדון להגיע אותו לסיכום כספי.

בתוך כך, חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק ביום שבת נגד בני יהודה במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל. חיפה מקווה כמובן להמשיך את המומנטום החיובי שלה לאחר שפתחה את העונה עם שני ניצחונות רצופים. אושרי רואש חזר הבוקר להתאמן עם הקבוצה, לאחר שסבל מפציעה קלה, הקשר/בלם, שהצטיין בשני מחזורי הפתיחה והיה מחוזר על ידי היריבה העירונית הירוקה, אמור להיות כשיר למשחק מול בני יהודה.

היום קיבלה הקבוצה מכתב מעיריית חיפה לפיו לא תוכל להשתמש במתקנים בנווה שאנן בעיר עקב חוב. האדומים אישרו את העניין, עם זאת טענו שמדובר בחוב קטן מאוד ובכל מקרה הקבוצה אמורה לשוב מחר להתאמן במתחם האימונים בקרית חיים לאחר שזה עבר שזרוע. בשעות הצהריים שוחח בעלי הקבוצה, יואב כץ, עם יו"ר אתו"ס, ולאחר מכן סוכם כי הפועל חיפה תמשיך להתאמן בנווה שאנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully