וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט: "אם לא אהיה ב-11, אכנס ואתן את הכל"

6.9.2010 / 9:30

קשר הנבחרת הגיב על הידיעה לפיה פרננדז יפתח עם שלושה קשרים אחוריים. על גאורגיה: "אחרי התיקו ביוון צריך לתת כבוד"

"הגענו לגאורגיה כדי להוציא תוצאה טובה ואנחנו מקווים לנצח, זה משחק קשה מאוד נגד יריבה חזקה. באופן אישי, אני לא יודע מה יקרה איתי, אם אהיה ב-11 אשמח ואם לא, ברגע שאכנס אעשה את המקסימום, אתן את הכל". כך אמר הקשר גילי ורמוט לוואלה! ספורט בעקבות הכוונה של מאמנו, לואיס פרננדז, לעלות עם שחקן הגנה נוסף על חשבונו במשחק, כפי שפורסם אתמול, בטרם המריאה הנבחרת לטביליסי.

כזכור, פרננדז אמר לגורמים בנבחרת כי הוא מתלבט אם לצרף שחקן הגנה נוסף. לפי אותה התלבטות, לדברי גורם בנבחרת, המאמן עשוי לפתוח עם דקל קינן, טל בן חיים, תמיר כהן או אביחי ידין ושני קשרים אחוריים, כשכהן מקבל עדיפות מסויימת. "אין ספק שנבחרת שעשתה תיקו ביוון תהווה פקטור, צריך לתת להם כבוד", הוסיף ורמוט.

מאוחר יותר, כשהנבחרת נחתה בעיר הבירה של גיאורגיה, הגיב המאמן לדברים כשאמר: "בניון, רפאלוב וורמוט לא יכולים לשחק יחד. צריך מישהו טוב שיעלה מהספסל". בנבחרת אמרו כי פרננדז מאמין שורמוט מסוגל לשנות את פני הנבחרת מהספסל, כשיעלה כמחליף וישנה גם את צורת המשחק. השחקנים יקבלו באימון המסכם הוראות טקטיות למקרה שורמוט ייכנס, משום שאז הנבחרת תשחק בצורה התקפית יותר ככל הנראה.

היום תקיים הנבחרת את האימון המסכם שלה לקראת המשחק. הקפטן יוסי בניון ימריא הבוקר לגאורגיה לאחר נחיתת בינתיים באוקראינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully