וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דארל ריוויס חוזר לג'טס

6.9.2010 / 17:32

מגן הפינה סגר את תנאיו על חוזה חדש בניו יורק. מאט ליינארט צפוי לעבור ליוסטון, חושמנזאדה חתם לעונה בבולטימור

סיבה טובה לאוהדי ניו יורק ג'טס לנשום לרווחה: דארל ריוויס חוזר. מגן הפינה של הקבוצה, שהחרים את אימוני הקיץ בשל דרישתו לחוזה חדש, חוזר לקבוצה לאחר שהצדדים הגיעו לסיכום. ריוויס יפתח כרגיל את העונה. פרטי החוזה עדיין לא פורסמו רשמית, מלבד העובדה שמדובר בהחתמה לשבע שנים שיכולה להצטמצם לארבע. ריוויס צפוי להשתכר 46 מיליון דולר, 32 מיליון מהם מובטחים. בג'טס ישחקו במשחק מאנדיי נייט מול בולטימור וריוויס יהיה בין שחקני ההרכב הפותח.

בהודעות טוויטר ששלח ריוויס לאחר החתימה הוא מסר: "אני יודע שהיה קשה לכם, היה קשה גם לי ואני מצטער על כל התהליך. אני חוזר הביתה, בייבי!"

מי שלא ימשיך בג'טס לפחות כרגע הוא טוני ריצ'רדסון, אולי הפולבק הכי טוב בליגה בעשרים השנים האחרונות. ריצ'רדסון, בעל ותק של 15 שנים ב-NFL, שוחרר מהקבוצה משיקולי שכר, אולם ייתכן מאוד שזה לא סוף הסיפור שלו במדולנדס החדש, מאחר שבניו יורק מקווים להחתימו מחדש לפני פתיחת העונה.

סן דייגו כבר הגיעה להסכם עם קבוצה מהליגה (סיאטל?) לגבי טרייד על וינסנט ג'קסון, אולם המו"מ דעך והתופס נשאר שחקן של הקבוצה. הסיבה היא דרישותיהם הגבוהות של הצ'ארג'רס עבור התופס המצטיין. ג'קסון עצמו בבעיה, משום שאם ימשיך בחרם לכל אורך העונה הוא יקבל "דפוק" על העונה, שלא תיחשב בחוזהו. בכל מקרה, גם אם ירצה להשתחרר לאחר 2011 הוא עדיין ייחשב לשחקן חופשי מוגבל, מה שאומר שהצ'ארג'רס יוכלו להשוות כל דרישה.

יוסטון קרובה להחתים את מאט ליינארט כגיבוי למאט שאוב. אריזונה, ששחררה את הקוורטרבק, כבר הגיעה לסיכום על טרייד עם הטקסאנס. ליינארט ישמש כקוורטרבק השלישי של הקבוצה, אחרי שאוב ודן אורלובסקי.

בולטימור החתימה את התופס טי ג'יי חושמנזאדה לעונה אחת. חושמנזאדה, ששוחרר בשבת מסיאטל, יצטרף לאנקואן בולדין במסגרת מסע חיזוק התופסים אליו יצאו הרייבנס. הוא ישתכר 885 אלף דולרים בבולטימור, שיתווספו ל-6.15 מיליון דולרים אותם חייבים לו הסיהוקס.

אלברט היינסוורת' לא יפתח את העונה עם וושינגטון בשל החלמה איטית מפציעה ויכולת גרועה בטרום העונה.

עדכון ראשון: 6.9.2010, 8:06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully