וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארגו: "מרגש להיות כאן"

5.9.2010 / 16:53

הגארד החדש של מכבי ת"א נחת בישראל ומוכן לאתגר: "לחץ? יש בכל קבוצה". הקבוצה תצא למחנה אימון ב-16 בספטמבר

אתר רשמי

וידאו באדיבות ערוץ הספורט

ג'רמי פארגו נחת היום (ראשון) בישראל ויצטרף לאימוני מכבי תל אביב. "זו הרגשה טובה לשוב לכאן. ננסה לנצח בכמה שיותר משחקים", הצהיר השחקן עם נחיתתו בשדה התעופה. "וויל ביינום, עימו התייעצתי טרם חתמתי, אמר לי שמכבי תל אביב זה מועדון מצוין. זה מרגש להיות כאן".

פארגו נשאל לגבי הלחץ אצל הצהובים: "לחץ? יש בכל קבוצה ובכל פעם שאתה עולה לפרקט. המטרה של כל קבוצה היא לנצח בכל משחק", אמר פארגו. ומה לגבי שיתוף הפעולה עם דורון פרקינס במכבי? "שיחקתי נגדו בעונה שעברה. דורון הוא שחקן מצוין, עושה הגנה מצויינת ומשחק חזק. אני מצפה לשחק איתו".

מכבי תל אביב תצא ב-16 בספטמבר למחנה אימונים וטורנירים בפולין וברוסיה ותשוב ארצה ב-27 בספטמבר. הטורניר הראשון בוורוצלאב, פולין, בהשתתפות ייערך ההשתתפותם של ריטאס וילנה הליטאית, פרוקום גדיני, שהוגרלה מול מכבי לשלב הבתים העונה ביורוליג. וטורוב (פולין).

ב-23 בספטמבר מכבי תטוס לרוסיה ותשתתף בטורניר המסורתי ע"ש קונדרשין ובלוב בסנט פטרסבורג (26-25 בספטמבר), יחד עם צסק"א מוסקבה, אפס פילזן וספרטק סנט פטרסבורג המארחת, קבוצתו של צביקה שרף, מי שהיה מאמן מכבי ת"א במשך 11 עונות. מכבי עשויה לפגוש שניים משחקניה בעונה שעברה: סטפן לאזמה (סנט פטרסבורג) ואנדרו וויזנייבסקי (אפס פילזן). בחצי הגמר (25.9) תשחק מכבי נגד צסק"א מוסקבה, ולמחרת ייערכו משחקי הגמר והמקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully