וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ת”א רוצים לעקוב אחר החלטות אופ”א

שלחו מכתב בו הם מתחייבים לפעול למען הסרת הליקויים. דאגה מפציעת שכטר שיחמיץ את עכו, תמוז וטועמה עשויים לקבל דקות

דאגה בהפועל תל אביב עקב מצבו של חלוץ הקבוצה איתי שכטר, שאובחן על ידי רופא הנבחרת, ד"ר מרק רוסנובסקי, כסובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי. בהינתן הבדיקות שעבר שכטר הבוקר (ראשון), עלול השחקן להיעדר בין שבוע לעשרה ימים עקב פציעה זו, והמשמעות היא שהוא יחמיץ כנראה את משחק הליגה הקרוב נגד הפועל עכו ביום שבת, שיתקיים באצטדיון גרין.

הבעיה הגדולה מבחינת האדומים נעוצה בכך ששכטר נמצא גם בספק גדול למשחק הראשון של הפועל במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות שייערך ביום שלישי הבא בליסבון, באצטדיון האור, נגד בנפיקה. החלוץ התבקש לנוח מספר ימים, ונראה כי יחזור לאימונים מלאים רק בשבוע הבא. כמו כן, הצוות הרפואי של הפועל יעשה מאמץ עילאי להכשירו לבנפיקה.

כך או כך, כבר בשבת, בעקבות מצבו של שכטר, נראה שטוטו תמוז וסלים טועמה, שחתמו בקבוצה לא מכבר, יערכו את הופעות הבכורה שלהם בעכו, אלא אם כן ימשיך המאמן אלי גוטמן לתת קרדיט לערן זהבי בחוד ורומן רוקי בקישור. אגב, תמוז וטועמה יערכו היום אימון ראשון בהדרכתם של עוזר המאמן יוסי אבוקסיס וגוטמן, ששהה בבריסל בסוף השבוע אחרון והיה אורחו של מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב.

לגבי טועמה, הקבוצה האדומה הגיעה להסדר עימו לגבי חובות העבר של המועדון אליו. הפועל תשלם לקשר כ-800 אלף שקל, שהם כ-80 אחוז מחובות המועדון בעבר לשחקן.

אוהדי הפועל רוצים לבדוק את ההנהלה ואופ"א

מחר אמורים לשוב לארץ נציגי אופ"א על מנת לבדוק את אצטדיון בלומפילד ואת הליקויים בו לקראת שלב הבתים של ליגת האלופות. האדומים מקווים כי אופ"א תשנה את דעתה לגבי אירוח באצטדיון היפואי. מי שהצטרפו היום למאבק באופן רשמי הם אוהדי הפועל ששלחו היום מכתב רשמי לארגון הכדורגל האירופי ובו הם מתחייבים לפעול למען הסרת הליקויים בבלומפילד.

המכתב הועבר על ידי ארגון האוהדים "פועלים באדום" ו"אולטראס הפועל". מעבר למכתב, נציגי האוהדים רוצים לעקוב אחרי החלטות אופ"א באופן אישי מכיוון שהם מרגישים כי הנהלת הקבוצה לא עושה הכל כדי לארח את המשחקים באצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully