וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול מכללות: סיכום השבוע הראשון

אריאל גרייזס

5.9.2010 / 13:13

לא התכוונו לעשות את זה, אבל לאריאל גרייזס יש בלוג ותיאבון, והוא ילווה כאן מפעם לפעם (אל תתרגלו) את ליגת המכללות

הטוב

המשחק של מישיגן מול קונטיקט היה קריטי לעונה של הוולברינס ובמיוחד לקריירה של ריץ' רודריגז. מול "ביג האוס" משופץ ומפוצץ ב-113 אלף צופים הצליחה מישיגן לנצח את יוקון – קבוצה עם שם לא מרשים במיוחד אבל עם התקפה לא רעה בכלל – 10:30ולהוריד קוף גדול מהגב של רודריגז. בהחלט ייתכן שרודריגז גם מצא את הפט ווייט שלו (שבצירוף מקרים מרשים שוחרר באותו יום ממיאמי) בדמותו של דנרד רובינסון, שרץ ל-197 יארד וט"ד, וגם מסר ל-186 יארד וט"ד.

בריאן קלי פתח את הקריירה שלו בנוטרדאם אף הוא בניצחון, לא מרשים במיוחד 23-12, על פרדו. הק"ב שהחליף את קלאוסן, דיין קרייסט מסר ל-204 יארד וט"ד וההגנה היתה טובה כמו שלא היתה אף פעם בעידן וייס, וזה כבר חדשות טובות בסאות' בנד. וכן, הדבר הבאמת חשוב בשורה הזאת זה שלק"ב של נוטרדאם קוראים קרייסט. הם כנראה לא יכלו לוותר.

TCU פתחה את המרדף שלה אחרי עונה מושלמת נוספת וסיכוי למשחק האליפות עם ניצחון חשוב מאוד על אורגון סטייט (שבעוד שבועיים תפגוש את המועמדת השניה לעונה כזאת, בויסי סטייט) 21:30.

האלופה אלבמה לא התקשתה במיוחד, למרות החיסרון של זוכה ההייזמן אינגרם, וניצחה את סן חוזה סטייט 3:48. שבוע הבא מול פן סטייט יהיה להם מבחן קצת יותר קשה.

אורגון אותתה שגם בלי ג'רמייה מאסולי (שהודח מהקבוצה ועבר למיסיסיפי) היא הולכת חזק מאוד על תואר פאק 10 שני ברצף עם ניצחון 0:72 על ניו מקסיקו המסכנה. קנג'ון ברנר עם חמישה ט"ד, ארבעה בריצה ועוד אחד בתפיסה, עשה את מירב הנזק.

בל נשכח את הסאן דבילז שלי, עם פתיחה חזקה של 9:54 על פורטלנד סטייט.

הרע

הרבה אנשים (טוב, אני) חשבו שטקסס מסוגלים לשחזר את העונה המוצלחת שלהם אשתקד ולהגיע שוב לגמר ה-BCS, אבל לפחות לפי הפתיחה זה לא נראה ככה. הם אמנם ניצחו את רייס 17:34, אבל לרגעים רבים, במיוחד במחצית הראשונה (אפשר היה לראות את המשחק ב-ESPN. בתנאי שיש לכם יס, כמובן), ההתקפה לא ממש תקתקה בפתיחה הראשונה של גילברט וגם ההגנה נתנה יותר מדי לקבוצה חלשה כמו רייס.

גם היריבה של טקסס מהביג 12, אוקלהומה, לא הרשימה במיוחד עם ניצחון דחוק 24:31 על יוטה סטייט כשרק חטיפה 4 דקות לסיום על סף האנדזון הבטיחה לסונרס את הניצחון.

דיברנו על ג'רמיה מאסולי, אז אחרי שה-NCAA אישרו לו בסופו של דבר לשחק באול-מיס, לאחר עירעור שהתקבל, מיסיסיפי חטפה הפסד משפיל לג'קסונוויל סטייט – קבוצה שמשחקת בכלל בדיוויז'ן 2, 49:48. הניצחון הגיע אחרי שהרבלס כבר הובילו 10:31 במחצית ונראו בדרכם לניצחון בטוח, אבל אז ה"גיימקוקס" חזרו למשחק והשוו אותו עם המרה לשתי נקודות ששלחה את המשחק להארכה. אחרי ששתי הקבוצות החליפו ט"ד בשתי ההארכות, החליט המאמן של ג'קסונוויל ללכת על המרה של שתי נקודות בהארכה השניה, והמהלך השתלם עם מסירה משוגעת שחתמה משחק מטורף, כמו שרק במכללות יכול להיות.

ב-USC יכולים להיות מרוצים מהניצחון על הוואי ומההצלחה של מאט בארקלי שזרק לחמישה ט"ד, אבל ההגנה, אוי ההגנה. נראה היה שהוואי מצליחים לקדם את הכדור מתי שהם רוצים ואם זה יימשך ככה, הם יהיו בבעיה, בטח מול קבוצות פאק 10 כמו אורגון.

המכוער

עידן פוסט-טיבו התחיל בפלורידה עם ניצחון 12:34 על מיאמי מאוהיו, אבל איזה ניצחון מכוער זה היה ואיך התוצאה משקרת. ההגנה אמנם עשתה את העבודה עם 4 חטיפות, אבל ההתקפה נראתה מזעזע עם לא פחות משמונה פאמבלים, שכללו סנאפים גרועים, זריקות איומות וגם הרבה עבירות. לא בדיוק הדרך שבה ג'ון ברנטלי ציפה שהקריירה שלו כק"ב הפותח תתחיל.

צל"ש

צפון קרוליינה הגיעה למשחק מול LSU בלי חלק גדול מהשחקנים המובילים שלה, כולל שבעה פותחים בהגנה, בגלל השעיות כתוצאה מחשדות לרמאות ומגע עם סוכנים, אבל עדיין הצליחה לתת פייט רציני לטייגרס וכמעט ניצחה את המשחק. הטאר הילס של בוץ' דיוויס פיגרו כבר 30:10 במחצית, אבל כנראה שאז הטייגרס התחילו לזלזל ונורת' קרולינה הגיעה למצב שהיא בפיגור 30:24 ועל סף האנדזון עם 10 שניות לשחק. אבל שתי מסירות של טי ג'יי ייטס נפלו מהידיים של הטייט אנד שלו זאק פיאנטלו והטאר הילס ירדו מהמגרש עם הפסד, אבל גם עם הרבה כבוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully