וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: מאמץ להכשיר את בן בנימין להפועל ת"א

הדס גרינברג

5.9.2010 / 11:54

הקשר התלונן על כאבים ולא התאמן באופן סדיר, אבל בדיקות שעבר לא גילו ממצאים מדאיגים. טארק נאטור הוא השוער השני

בהפועל עכו נרגעו מעט הערב (ראשון) עם קבלת תוצאות הבדיקות שעבר הקשר בן בנימין, אחרי שבקבוצה היה חשש כי השחקן לא יהיה כשיר למשחק נגד הפועל תל אביב בשבת. כזכור, בנימין לא התאמן בימים האחרונים עם הקבוצה באופן סדיר בגלל כאבים בשריר הארבע ראשי. הבדיקות שעבר השחקן לא הצביעו על שום ממצא שאמור להשבית אותו מהמשחק, אך עם זאת הצוות הרפואי יחזיר אותו לאימונים בהדרגה בשבוע הקרוב, כשהיום הוא קיים אימון אישי. המטרה תהיה כמובן להכשיר אותו למשחק נגד הפועל תל אביב. מחרתיים צפוי בנימין להוריד את התפרים מפניו, זכר למרפק שקיבל מדודו ביטון במפגש הליגה האחרון מול הפועל פתח תקוה.

השוער טארק נאטור, שהתאמן בעכו בשבוע וחצי האחרונים, חתם בקבוצה עד לתום העונה. נאטור יחליף בעמדת השוער השני את שלומי איטח הפצוע, שייעדר מעל לחצי שנה עקב קרע ברצועה הצולבת. נאטור בן ה-20 הגיע ממכבי נתניה אליה השתייך בשנים האחרונות ותיפקד כשוער שני ושוער קבוצת הנוער של המועדון. בעונה החולפת פתח השוער שלוש פעמים בהרכב נתניה בליגה. בעכו התרשמו מנאטור לטובה ולכן העדיפו אותו ואת ניסיונו על פני בר הופמן, שמושאל למחלקת הנוער של עכו ממכבי חיפה.

השוער הראשון דודו גורש, שזכה לפרגון גדול מהקבוצה על זימונו לנבחרת ישראל, צפוי לשוב לאימוני הקבוצה רק ביום חמישי. הקבוצה תשוב היום לאימונים ותחל בהכנות למשחק הליגה הקרוב מול הפועל תל אביב אותה תארח באצטדיון גרין בשבת. לפני כן, ביום שלישי צפויה עכו לערוך משחק אימון מול מכבי חיפה.

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully