וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן גונזאלס חתם בבית"ר ירושלים לעונה

דור בלך

5.9.2010 / 14:00

הבלם האורוגוואי יחזק את ההגנה. משה מישאלוב קרוב לחתימה. פסר הצטרף לאימונים, בית"ר תנסה לשאול אותו ממכבי פ”ת

הבלם האורוגוואי כריסטיאן גונזאלס בן ה-33 חתם היום (ראשון) בבית"ר ירושלים על חוזה לעונה אחת, לאחר שנפגש עם יו"ר המועדון איציק קורנפיין. גונזאלס, שהגיע לישראל בשנת 2005 והצטרף למכבי תל אביב, שיחק בעונות האחרונות במ.ס אשדוד ממנה קיבל שחרור במהלך סוף השבוע. לאור החתמתו של גונזאלס שתופס את משבצת הזר החמישי של בית"ר, המגן הברזילאי פאולו אדסון קוסטה שהגיע למבחנים ביום חמישי, קיבל היום שחרור מיד בתום אימון הבוקר.

מי שעוד עשוי להצטרף לקבוצה הוא משה מישאלוב. השחקן וסוכנו רונן קצב אמורים להיפגש עוד היום (ראשון) עם הנהלת המועדון, כאשר מישאלוב עשוי לחבור לקבוצה ב-24 השעות הקרובות. זאת בהתאם למו"מ שיתנהל בין שני הצדדים.

אורי מלמיליאן דיבר עם השחקן ואביו וסיפר להם כי הוא בונה רבות על מישאלוב. אם המשא ומתן יבשיל לכדי חתימה, מישאלוב יחתום למספר עונות במטרה שיהפוך לאחד משחקני הציר של הקבוצה בהגנה ובקישור, מתוך מחשבה שבסיום העונה עידן טל עשוי לפרוש מכדורגל. בבירה מעוניינים במיוחד במישאלוב בשל העובדה שהוא יכול לשחק גם כבלם ובקבוצה רואים בו שחקן שיכול לתרום רבות למועדון.

המגן נאור פסר הצטרף היום לאימוני הקבוצה. אם הוא ירשים את מלמיליאן תנסה בית"ר ירושלים להשאילו ממכבי פתח תקוה, אך זו דורשת תשלום עבורו מה שעלול לסכל את העסקה.

שי חדד חתם לשנתיים נוספות בקבוצה

הקשר שי ניסים, שעבר לפני כחודשיים ניתוח להסרת גידול סרטני, הגיע הבוקר לבית וגן וחתם על חוזה לשנתיים נוספות בקבוצה. ניסים בן ה-22 צפוי לחזור לאימונים בעוד כשבוע ובכך לחזור למועדון האם שלו לאחר שנתיים בהן היה מושאל לבני יהודה והפועל ירושלים. שחקן נוסף שחתם על חוזה לשלוש עונות הוא הקשר שי חדד שמיד בתום אימון בוקר חתם על הארכת החוזה בשלוש עונות נוספות.

בעקבות הבעיה בבדיקות המאמץ של שמעון גרשון והחשש מבעיה בלבו שעשויה לגרום לו במקרה החמור ביותר אף לפרוש מכדורגל, יעבור הבלם לאחר ראש השנה מספר בדיקות מקיפות שיקבעו את מצבו והאם הוא יכול לחזור לשחק כדורגל מיידית או שמא ייאלץ לנטוש את המשחק לתמיד.

עדכון ראשון 12:24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully