וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל שן חתם בהפועל פתח תקוה

5.9.2010 / 20:05

קשר הפועל באר שבע חזר לקדנציה שלישית במלאבס, הצדדים ממתינים לטופס השחרור. אזולאי סיכם, מחכה לאישור מחיפה

הקשר אייל שן חתם הערב (ראשון) בהפועל פתח תקוה. מוקדם יותר היום הוגשה הצעה רשמית לסוכנו של השחקן, גלעד קצב, והערב, לאחר סגירת הפרטים האחרונים, השחקן סגר סופית בקבוצה. כעת ממתינים במועדון לטופס השחרור של הקשר, שאמור להגיע מחר מהפועל באר שבע, בה שיחק בשנתיים האחרונות. שן שיחק בהפועל פתח תקוה מעונת 2004/5 עד אמצע 2005/6 וכן בעונת 2007/8, כך שלמעשה זו קדנציה שלישית שלו במועדון.

פתח תקוה נכנסה למשא ומתן גם עם משה מישאלוב והוא עשוי להצטרף לקבוצה עד מחר, בכפוף לסיכום הכספי איתו. הקשר שגדל במכבי תל אביב ושימש במהלך השנים כקפטן שלה, שיחק בעונה שעברה באפולון לימאסול הקפריסאית לאחר שבע שנים במדים הצהובים ולאחרונה החל להתאמן בבית"ר ירושלים.

כפי שפורסם בסוף השבוע, בפתח תקוה אישרו כי ישנה התעניינות בשלושה קשרים אחוריים – אייל שן, מישאלוב ורביד גזל, כשבמועדון הודו כי הפערים עם גזל גבוהים. לגבי שן, עד פרסום הידיעה הקבוצה היחידה שפנתה לגביו הייתה הפועל אשקלון של גיא עזורי, שאימן אותו בעונה שעברה.

הקבוצה נכנסה למשא ומתן לצירופו של החלוץ הצעיר ממכבי חיפה, שלומי אזולאי. התנאים הכספיים של השחקן סוכמו, וכעת מחכה הקבוצה לשחרורו הרשמי ממכבי חיפה. את השחקן מייצג סוכן השחקנים ירון גלעדי.

אחרי התיקו במשחק אימון מול בית"ר ירושלים (2:2, ויזה וקדוסי כבשו), בסוף השבוע תתארח פתח תקוה בקריית שמונה, כשבמועדון יודעים שהפסד עשוי להכניס את הקבוצה למשבר. "זאת ההזדמנות האחרונה שלנו להוכיח שמה שקרה עד עכשיו הייתה תקלה. לקח לקבוצה זמן להתחבר, אם לא נביא קבלות אז מה שווים כל הדיבורים על קבוצה אטרקטיבית בקיץ?".

(עדכון ראשון: 11:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully