וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר לא יטוס לגאורגיה

5.9.2010 / 10:35

לחלוץ אובחן קרע קטן בשריר, והוא ייעדר ממשחק הנבחרת. שכטר: "זה מאכזב מאוד. רציתי לקחת חלק במשחק החשוב הזה"

החלוץ איתי שכטר לא ייסע עם נבחרת ישראל למשחק השני במסגרת מוקדמות יורו 2012 בגאורגיה. הסיבה: החלוץ נבדק הבוקר (ראשון) על ידי רופא הנבחרת, ד"ר מרק רוסנובסקי, ואובחן לו קרע קטן בשריר. מאוחר יותר יתברר כמה זמן החלוץ ייעדר, אך כרגע ברור שבן סהר אמור לפתוח בחוד במשחק הנבחרת. שכטר היה אמור לפתוח במשחק בגיאורגיה ובנבחרת סיפרו כי המאמן לואיס פרננדז התאכזב לשמוע שהחלוץ לא יטוס עם הנבחרת.

שכטר אישר לוואלה! ספורט את הידיעה ואמר: "הודיעו לי שלא אטוס עם הנבחרת, זה מאכזב מאוד. רציתי להיות חלק מהמשחק החשוב הזה". חברו להפועל תל אביב, גילי ורמוט, אמור לפתוח במשחק על חשבון שחקן אחר של הפועל, ערן זהבי. גם דקל קינן יפתח במשחק ככל הנראה על חשבון תמיר כהן.

הנבחרת ערכה אתמול (שבת) אימון נוסף לקראת המשחק השני נגד גאורגיה ביום שלישי. הבוקר היא קיימה אימון בהדר יוסף ובשעה 17:00 תמריא לגאורגיה למפגש מול הנבחרת, שסחטה ביום שישי 1:1 מכובד במשחק החוץ בפיראוס נגד יוון החזקה. קובי אלפסי, שריגל עבור ישראל וצפה במשחק, התרשם ממשחק ההגנה המאורגן של הגאורגים ומהיציאה החכמה להתקפות מתפרצות.

פרננדז יודע שאין משחקים קלים

"הייתה בכורה מוצלחת. 1:3 זה מספיק טוב לנו. שלוש נקודות ראשונות במשחק בית ראשון", אמר תמיר כהן בהתייחסו לניצחון במשחק הראשון על מלטה. "עדיין לא דיברנו מבחינה אישית, אבל אם ללואיס יש טענות או דברים חיוביים להגיד לי, הוא ייקח איתי ויגיד לי".

שחקן בולטון לא אהב את הביקורות על צורת המשחק של הנבחרת: "משחק ראשון של הנבחרת בקמפיין וסיימנו אותו עם ניצחון ולכן אפשר טיפה לפרגן. לא קרה כלום אם לא שיחקנו כמו גרמניה נגד ארגנטינה במונדיאל. אנחנו עדיין לא נבחרת גרמניה, אז לא יקרה לתקשורת ולפרשנים שום דבר אם ייתנו לנו גב וביטחון".

אלמוג כהן, אחד המצטיינים בנבחרת, הוסיף: "מבחינתי המשחק נגד מלטה עבר. יש לנו משחק חשוב נגד גאורגיה ונקווה שהמשחק יתפתח לטובתנו. נתנו כבוד למלטה וניתן עוד יותר כבוד לגאורגיה. זאת נבחרת טובה וכל משחק הוא קשה. אתמול בלארוס ניצחה את צרפת. אם המשחק יתפתח לטובתנו, נעשה תוצאה טובה".

לפני האימון אמש אמר לואיס פרננדז לשחקנים: "אמרתי לכם שאין משחק קל. המשחק הבא יהיה יותר קשה". יו"ר ההתאחדות אבי לוזון הגיע לצפות באימון ונראה מחויך. לעיתונאים הוא אמר: "מה הייתם כותבים אם היינו מסיימים בתיקו מול גיאורגיה?". השחקנים שסיימו 90 דקות מול מלטה ערכו אימון מלא, יתר השחקנים ערכו אימון בקצב קל יותר. ערן זהבי ספג מכה בפניו ונחבש, אך הוא יהיה בסגל למשחק. בקבוצה תערוך מחר אימון קל בהדר יוסף ומשם תצא לנתב"ג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully