וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: מאט ליינארט שוחרר מאריזונה

4.9.2010 / 21:40

הקרדינלס עשו סוף לסאגת הקוורטרבק, שיחפש בעצמו קבוצה. ווילי פארקר שוחרר מוושינגטון. רשמית: בראדפורד יפתח

בשבוע שעבר הפסיד מאט ליינארט את משרת הקוורטרבק הפותח של אריזונה לדרק אנדרסון, והערב (שבת) הוא הפסיד את המקום שלו בסגל של הקרדינלס. הציפורים האדומות אמרו שלום לקוורטרבק שנבחר ב-2006 ונחשב לתקווה הגדולה של הקבוצה. תחילה הם חשבו על טרייד כשמספר קבוצות הביעו עניין, לאחר מכן, כשהבינו שחבל על הזמן, שחררו את ליינארט. אנדרסון יפתח, כאמור, כשהרוקיז מקס הול וג'ון סקלטון יגבו אותו.

שחקן אחר שהולך הביתה הוא הרץ האחורי של וושינגטון ווילי פארקר. פארקר, שהצטיין בסופרבול של 2006, הגיע מפיטסבורג באביב וחתם ברדסקינס לעונה. לוושינגטון יש כבר ריבוי רצים - קלינטון פורטיס, לארי ג'ונסון וריאן טוריין - והם החליטו שאין להם מקום עבור פארקר. הוא, מצדו, פיטר את סוכנו.

שחקן נוסף שנחתך הוא מייקל קלייטון, התופס של טמפה ביי. קלייטון חתם בעונה שעברה על חוזה לחמש שנים בסכום של 26 מיליון דולר, אולם רק שלושה מיליון מהם היו מובטחים. הוא נתן עונה סנסציונית בשנת הרוקי שלו ב-2004 ונראה כמו פירות משוק הכרמל ביום שישי בצהריים בכל שאר העונות שלו בליגה.

סט. לואיס הודיעה רשמית כי סם בראדפורד יהיה הקוורטרבק הפותח. בראדפורד נבחר ראשון בדראפט האחרון והיה צפוי להיכנס לשנת למידה, אבל פציעתו של איי ג'יי פילי הזניקה אותו לעמדת הפותח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully