וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר כהן: "אפשר טיפה לפרגן לנו"

4.9.2010 / 20:35

תמיר כהן לא אהב את הביקורת אחרי מלטה: "לא יקרה כלום לפרשנים אם ייתנו לנו גב". שכטר נטש את האימון, יעבור MRI

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

החלוץ איתי שכטר לא יטוס למשחקה השני של נבחרת ישראל במסגרת מוקדמות יורו 2012 בגאורגיה. שכטר, שנעדר מהמשחק הראשון של ישראל נגד מלטה, שב להתאמן אלא שאמש הוא נטש את האימון לאחר שהתלונן על כאבים. שכטר היה אמור להיכלל בתמונת ההרכב של לואיס פרננדז, אלא שכעת ייאלץ המאמן הצרפתי להסתדר בלעדי חלוצה של הפועל תל אביב.

מי שעדיין נמצאים בתמונת ההרכב הראשון הם גילי ורמוט ודקל קינן, שכזכור לא פתחו במשחק נגד מלטה. ערן זהבי ותמיר כהן צפויים לאבד את מקומם בהרכב.

נבחרת ישראל ערכה היום (שבת) אימון נוסף לקראת המשחק השני בקמפיין יורו נגד גאורגיה ביום שלישי. מחר תקיים הנבחרת אימון בוקר בהדר יוסף ובשעה 17:00 תמריא לגאורגיה למפגש מול הנבחרת, שסחטה ביום שישי 1:1 מכובד במשחק החוץ נגד יוון החזקה. קובי אלפסי, המרגל הישראלי שצפה במשחק בפיראוס, התרשם ממשחק ההגנה המאורגן של הגאורגים ומהיציאה החכמה להתקפות מתפרצות.

"הייתה בכורה מוצלחת. 1:3 זה מספיק טוב לנו. שלוש נקודות ראשונות במשחק בית ראשון", אמר תמיר כהן בהתייחסו לניצחון במשחק הראשון על מלטה. "עדיין לא דיברנו מבחינה אישית, אבל אם ללואיס יש טענות או דברים חיוביים להגיד לי, הוא ייקח איתי ויגיד לי". שחקן בולטון לא אהב את הביקורות על צורת המשחק של הנבחרת: "משחק ראשון של הנבחרת בקמפיין וסיימנו אותו עם ניצחון ולכן אפשר טיפה לפרגן. לא קרה כלום אם לא שיחקנו כמו גרמניה נגד ארגנטינה במונדיאל. אנחנו עדיין לא נבחרת גרמניה, אז לא יקרה לתקשורת ולפרשנים שום דבר אם ייתנו לנו גב וביטחון".

אלמוג כהן, אחד המצטיינים בנבחרת, הוסיף: "מבחינתי המשחק נגד מלטה עבר. יש לנו משחק חשוב נגד גאורגיה ונקווה שהמשחק יתפתח לטובתנו. נתנו כבוד למלטה וניתן עוד יותר כבוד לגאורגיה. זאת נבחרת טובה וכל משחק הוא קשה. אתמול בלארוס ניצחה את צרפת. אם המשחק יתפתח לטובתנו, נעשה תוצאה טובה".

עדכון ראשון 20:19 4/9

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully