וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינסנט ג'קסון בדרך לסיאטל?

4.9.2010 / 15:34

סן דייגו צירפה את קרייטון, חושמנזאדה ישוחרר מסיאטל וייתכן שהתופס המושעה של הצ'ארג'רס בדרך. דומרוויל לא ישחק העונה

לאחר שלא נכלל בתוכניות של דאלאס לעונה הקרובה, עבר הלילה (בין שישי לשבת) התופס פטריק קרייטון בטרייד לסן דייגו, רמז לכך שהצ'ארג'רס מוכנים לטרייד על וינסנט ג'קסון. התופס המושעה נמצא בסכסוך ממושך עם סן דייגו, ובדרום קליפורניה חיפשו לו קבוצה לאורך הקיץ. סט. לואיס הייתה על הכוונת, אך ירדה מהפרק.

הרמזים מובילים לסיאטל, שמחפשת להיפטר מטי ג'יי חושמנזאדה המאכזב על ידי שחרור או בטרייד. הצ'ארג'רס מבקשים בחירת סיבוב שני בדראפט 2011 וסיבוב שלישי בדראפט 2012, אולם הסיהוקס לא מוכנים כרגע למחיר כה גבוה. בכל מקרה, ביומיים הקרובים יתברר אם יש סיכום או שהעסקה הזו תדעך.

אלוויס דומרוויל אישר כי לא ישחק ב-2010. הליינבקר המעולה של הברונקוס נפצע בחזהו בתחילת אוגוסט, ולמרות ההערכה הראשונית כי יייעדר ארבעה חודשים, הוא לא יראה מגרש העונה. "אני רוצה להודות לכל האוהדים", מסר דומרוויל, "אבל העונה הזו אבודה עבורי". גם הרץ האחורי לנדייל וייט יחמיץ את 2010 בשל פציעה בגיד אכילס.

בעקבות פציעתו של הקוורטרבק המחליף ג'ים סורג'י, יצטרף סייג' רוזנפלס לניו יורק ג'איינטס. ניו אורלינס שחררה את הרץ האחורי לאדל בטס, שהגיע אליה מוושינגטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully