וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפחתה בעונשו של בן רות'לסברגר

3.9.2010 / 20:03

הקומישינר רוג'ר גודל הוריד את עונשו של הקוורטרבק משישה לארבעה משחקים. לפטוויץ' נפצע, דיקסון יפתח בפיטסבורג

בן רות'לסברגר, הקוורטרבק של פיטסבורג סטילרס, יושעה רק מארבעת המשחקים הראשונים של העונה, על פי החלטתו של הקומישינר רוג'ר גודל. רות'לסברגר, שהואשם באונס בבר בג'ורג'יה ויצא ללא כתב אישום, הושעה משישה משחקים מוקדם יותר הקיץ. לאחר שיחת הבהרה עם הקומישינר, הופחת, כאמור, העונש. "ההפחתה בתוקף רק אם רות'לסברגר ימשיך בתוכניות לשיפור התנהגותו", נמסר מהליגה, "ולא יחזור על הפרות משמעת בעתיד".

קודם לכן אמר פרשן הטלוויזיה וקוורטרבק הסטילרס לשעבר טרי בראדשו שהעונש לא צריך להתקצר: "אין תירוץ לכך שאגו יוצא משליטה. להתייחס לנשים ככה בבאר? זה לא משהו שצריך לקרות".

תשעה ימים בלבד לפני פתיחת העונה של פיטסבורג, והסטילרס בבעיית קוורטרבקים קשה. רות'לסברגר כאמור מושעה, ואם לא די בכך, ביירון לפטוויץ' נפצע בברכו במשחק הנעילה של טרום העונה (הפסד 19:3 לקרוליינה), וצפוי להחמיץ זמן משמעותי. לפטוויץ' יעבור בדיקת MRI, אבל כל הסימנים מראים על כך שייעדר לפרק זמן ממושך, אולי לכל העונה.

מי שצפוי לתפוס את מקומו של לפטוויץ' במשחק הפתיחה ואולי עד המשחק עם קליבלנד ב-17 באוקטובר (אז צפוי רות'לסברגר לחזור) הוא דניס דיקסון, שבעונה שעברה פתח במשחק ההפסד לבולטימור. "זו הזדמנות", אמר דיקסון, "אבל חבל על ביירון ועל מה שהוא צריך לעבור. אנחנו כקבוצה צריכים להמשיך הלאה".

פטריק קרייטון מרגיש שאין לו מקום בדאלאס. התופס של הקאובויס מעוניין להשתחרר, מאחר שלקבוצה סגל תופסים צעיר, בראשותו של דז בריאנט הרוקי. "ברור שהוא לא חלק מהתוכניות העתידיות של הקבוצה", אמר סוכנו של השחקן פרד ליילס, "עדיף שיתנו לו להמשיך הלאה".

עדכון ראשון: 3.9, 18:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully