וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונזאלס צפוי לחתום בבית"ר בתחילת השבוע

דור בלך

3.9.2010 / 14:42

הבלם השתכנע ויהיה בקבוצה של מלמיליאן, שיסתפק כנראה בו ובמספר צעירים בהשאלה. חומרת פציעתו של גרשון תובהר ב-א'

בלם מ.ס אשדוד כריסטיאן גונזאלס, שקיבל הבוקר (שישי) שחרור מהקבוצה הדרומית כדי לפנות משבצת של זר לטובת סאדאת בוקרי, יצטרף לאימוני בית"ר ירושלים ביום ראשון והוא צפוי לחתום בקבוצה ולשחק במדיה כבר במשחק הליגה הקרוב נגד מכבי פתח תקוה בשבת הבאה.

כבר אתמול פנה יו"ר המועדון איציק קורנפיין לבעלים של אשדוד ג'קי בן זקן, בעת שהשניים סגרו על השאלתו של משה בן לולו, וביקש ממנו לנסות לשכנע את גונזאלס להגיע לבירה. תחילה התלבט הבלם האורוגוואי עקב לחצים שהופעלו עליו מבני משפחתו לחזור למולדתו, אך לאחר השכנוע של בן זקן וכן שיחות עם כריסטיאן אלברז, דריו פרננדז ואפילו סטיבן כהן שדובר ספרדית באופן שוטף, התרצה הבלם ויגיע לבית וגן ביום ראשון. בין סוכנו של הבלם לקורנפיין קיימות הבנות כלליות, ואם לא יהיו הפתעות יחתום גונזאלס בבירה כבר בימים הקרובים.

גונזאלס יהיה הזר החמישי והאחרון של בית"ר ירושלים, ובעקבות הצטרפותו ישוחרר המגן הברזיאלי טינגה שהתאמן עם הקבוצה והיה אמור לחתום. אורי מלמיליאן עדיין מעוניין לחזק את הקבוצה במגן שמאלי וחלוץ, אך נראה כי בינתיים יסתפק בגונזאלס וכן במספר שחקנים צעירים שיגיעו בהשאלה, בהם גם ריף פרץ ממכבי תל אביב, אם יסכים להגיע.

שמעון גרשון, שנפצע במהלך המשחק מול מכבי תל אביב, צפוי לעבור בדיקות מקיפות ביום ראשון שיקבעו את חומרת פציעתו. במועדון מהבירה מקווים שהפציעה לא חמורה, למרות שמאז המשחק ביום ראשון לא הצליח גרשון להתאמן. מלמיליאן מעוניין ברוטציה בין שלושת הבלמים הבכירים שלו, בהנחה שגונזאלס אכן יצטרף, פציעה חמורה של גרשון תביא את מאמן בית"ר בלית ברירה להסתדר שוב עם שני בלמים מנוסים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully