וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז מתכנן שינויים לקראת גאורגיה

3.9.2010 / 9:52

שחקנים הודו: "הייתה בעיה בהגנה". המאמן מעדיף את שכטר ו-ורמוט יחד ב-11, גם קינן עשוי לפתוח. תמיר כהן: "הרגשתי בסדר גמור. נרדמנו אחרי השער הראשון". אלמוג כהן: "בניון מציל אותנו כל פעם מחדש". ברדה יזומן?

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו ואיתי חסיד

הסקת מסקנות, זה הביטוי העיקרי שבו השתמשו אמש (חמישי) בחדר ההלבשה של נבחרת ישראל לאחר הניצחון 1:3 על נבחרת מלטה בפתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2012. המאמן לואיס פרננדז, שלא נראה רגוע בירידה למחצית אבל אחרי שיחה עם עוזרו טל בנין התעשת ושוחח עם השחקנים ברוגע ("אני מבקש שתירגעו, כשמאבדים ריכוז לשנייה משלמים במזומן. שחקו רק מהאגפים, לא מהמרכז. תניעו את הכדור יותר מהר"), מתכוון לערוך שינויים בהרכב לקראת המשחק בגאורגיה.

בנבחרת סיפרו אתמול כי פרננדז תרגל הרכב של חמישה קשרים וחלוץ אחד כחלק מההכנה למשחק בו הוא מתכוון לפתוח עם חלוץ אחד בלבד. המאמן מחפש מהירות בהתקפה, ולכן איתי שכטר ישולב במשחק. אם שכטר יהיה כשיר, מה שנראה כרגע, הוא יפתח בהרכב. לאור יכולתו, גילי ורמוט יחליף כנראה את ערן זהבי בעוד שליאור רפאלוב, שהיה אחד משני המצטיינים בנבחרת, ימשיך לקבל קרדיט.

המאמן אמר בסיום המשחק למקורביו: "אני לא מתחרט שתמיר (כהן, א"י) עלה כבלם. שיחקתי איתו נגד מלטה כדי שייצא קדימה". לפי תגובתו, נראה שפרננדז יחזיר את דקל קינן לעמדת הבלם. שחקנים בנבחרת אמרו אמש שלא לייחוס: "כולם ראו שיש בעיה מסוימת בהגנה, אי אפשר לשים את הנקודה רק על תמיר כהן, אבל צריך שני בלמים מנוסים".

המאמן שוקל לזמן למשחק את אליניב ברדה, חלוץ גנק שחזר לכושר במדי קבוצתו. אביחי ידין, שהיה מורחק בשל אדום שספג מול שוויץ במשחק האחרון של מוקדמות המונדיאל, יחזור לסגל ויישב על הספסל. אגב, לקראת המשחקים מולן באוקטובר, שלחו נבחרות יוון וקרואטיה נציגים כדי לעקוב אחר הנבחרת. השניים ישבו אתמול ביציע הכבוד.

אלמוג כהן: "אמרתי לעצמי 'ניפול', אז נפלתי"

"הרגשתי בסדר גמור, אמרתי לפרננדז שאשחק בכל תפקיד שהוא יבקש ממני ואעשה את המקסימום, מבחינה קולקטיבית ומבחינה אישית", אמר תמיר כהן לוואלה! ספורט בתגובה. על הניצחון אמר: "אלו שלוש נקודות חשובות שיביאו ביטחון להמשך. נרדמנו אחרי השער הראשון וזה לא צריך לקרות". במהלך המשחק התעמת השחקן עם דדי בן דיין. כהן: "שום דבר לא קרה. כל אחד מאיתנו חשב שהשני צריך לסגור בשמירה. אלו דברים שקורים בכדורגל".

בסיום המשחק נכנס מוטל'ה שפיגלר לחדר ההלבשה והודה לבניון על הניצחון, מה שגרר מעט תגובות מצד שחקנים שדיברו על כך במהלך ריצת השחרור. "ההרגשה היא טובה, הכי חשוב זה לפתוח את הקמפיין עם שלוש נקודות, פנינו לגיאורגיה", אמר אלמוג כהן שנשאל האם התרגש. "לא התרגשתי, הגעתי למשחק הזה מוכן. למדתי המון בגרמניה ואני שמח שניצחנו. מה היה בפנדל? הרגשתי שהמגן תופס אותי, אמרתי לעצמי 'ניפול', אז נפלתי. אני שמח שהשופט שרק. נראה לי שהיה פנדל".

על יוסי בניון אמר: "יוסי שחקן ענק, הוא מציל אותנו כל פעם מחדש. אני שמח שיש שחקן כזה ווינר בנבחרת". לקראת המשחק מול גיאורגיה הוסיף: "זאת נבחרת מצוינת, במיוחד כשהיא משחקת בבית, אבל כל משחק אנחנו מנתחים לגופו. כל פעם שיקראו לי אגיע לנבחרת".

ערן זהבי הוסיף: "אני שמח שפרננדז נתן לי לפתוח. לא הצגתי יכולת גדולה מבחינה אישית, אבל מבחינה קבוצתית ניצחנו וזה הכי חשוב. פתחנו ברגל ימין. הם לא הגיעו למצבים, אבל ספגנו ממצב בודד. זה לא צריך לקרות, נעבוד על זה".

השחקנים יזכו למנוחה בסוף השבוע. ביום ראשון השחקנים ייפגשו לארוחת בוקר משותפת במלון ומשם תצא הנבחרת לנתב"ג (14:30). מאוחר יותר (17:00), היא תמריא לגיאורגיה לקראת המשחק ביום שלישי. היום (שישי) ייערכו שני משחקים במסגרת הבית המוקדם. לטביה תארח את קרואטיה, הנבחרת הפייבוריטית בבית. נבחרת יוון תארח את גיאורגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully