וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מהומה במשרדי איגוד הכדורסל

2.9.2010 / 18:36

יו"ר איגוד השחקנים ניר אלון והשחקנית ליעד סואץ קרני פרצו לישיבה ועזבו רק לאחר שבאיגוד הכדורסל איימו להזמין משטרה

משרדי איגוד הכדורסל כבר ידעו לא מעט מאבקים במרוץ השנים, אבל ספק אם זקני האיגוד זוכרים מתי בפעם האחרונה איימו להזמין משטרה למשרדים בעקבות ישיבה. זה בדיוק המקרה שהתרחש היום (חמישי), לאחר שישיבה בנוגע למספר הזרות בכדורסל הנשים כמעט ופוצצה. האיגוד ניהל דיון במטרה להעלות את מספר הזרות בליגה לארבע, כששלוש מהן יוכלו להיות על המגרש ביחד. אלא שבאיגוד השחקנים לא אהבו את ההחלטה, ובתחילת הישיבה נכנסו יו"ר איגוד השחקנים, ניר אלון והשחקנית ליעד סואץ קרני, בכדי לומר את דברם בנושא.

יו"ר איגוד הכדורסל, שי שני ביקש מהשניים לצאת, אך הם סירבו. בעקבות סירובם, פרצה מהומה במשרדים, אך אלון וסואץ קרני לא הסכימו לעזוב. לבסוף, הוחלט להזמין משטרה, ורק לאחר מכן הסכימו אלון וסואץ קרני לעזוב את המקום. "לא היתה שום תקרית", אמר יו"ר הכדורסל שי שני. "ניר אלון ניסה להיכנס לישיבה בניגוד לנהלי האיגוד. אמרנו לו בצורה מנומסת שזו ישיבה של איגוד הכדורסל והוא אינו חבר בהנהלה. ביקשנו ממנו לצאת החוצה ולאחר דין ודברים קצר הוא יצא החוצה. עמדת השחקניות הובאה בידי האיגוד, הן היו בפגישה גם עם יו"ר ועדת נשים, וגם אצלי הן היו בפגישה ארוכה מאוד, ודעתן נלקחה בחשבון".

ניר אלון אמר לאחר התקרית:: "זכותנו כארגון השחקנים לייצג את שחקניות הכדורסל בישראל, ולהביע עמדה בעניין כה קריטי של מכסת הזרות בליגת העל. ההחלטה של האיגוד התקבלה באופן חד צדדי ללא ההסכמה שלנו או השיתוף שלנו על אף התחייבויות קודמות וזה דבר שלא ייעשה. הגענו היום בליווי קפטנית נבחרת ישראל למשרדי האיגוד עם רצון טוב בהצעה להקים צוות משותף בכדי לבחון את הנושא, אך סולקנו בבושת פנים ולא אישרו לנו להשמיע את הצעותינו. להחלטה החד צדדית של האיגוד נגיב בחומרה בזמן ובמקום שנמצא לנכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully