וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: ניסיון לצרף את גזל או מישאלוב

2.9.2010 / 14:12

בקבוצה מעוניינים להחתים קשר אחורי, אך הפערים עם שניהם עדיין גדולים. גם אייל שן בתמונה. שלומי אזולאי במו"מ מתקדם

הפועל פתח תקוה גיששה ביממה האחרונה אחרי שלושה קשרים אחוריים מליגת העל במטרה לצרף אחד מהם עד יום שלישי הבא, סיום מועד ההעברות בכדורגל הישראלי. הראשון הוא הקשר משה מישאלוב, שפנייה כבר נעשתה לנציגיו, אך בשיחה הובהר להנהלת הקבוצה שהוא דורש סכום גבוה, כשהעובדה שהוא כמעט ולא שיחק בעונה שעברה מובילים בינתיים לפערים גדולים בין הצדדים.

שחקן נוסף שנבדקה האפשרות לצרפו הוא רביד גזל, אך הפערים עימו לגבי שכרו הם עצומים. כפי שפורסם הבוקר (חמישי) גם הקשר אייל שן נמצא בתמונה, אך בניגוד לשניים הקודמים, פתח תקוה עדיין לא ביצעה פנייה, למרות ששן אמור לעזוב את הפועל באר שבע. גם הפועל אשקלון מחזרת אחרי שן.

בתוך כך, מתברר הבוקר שהקבוצה נכנסה למשא ומתן לגבי האפשרות לצרף את החלוץ שלומי אזולאי, מלך השערים בעונה שעברה של קבוצת הנוער של מכבי חיפה. פתח תקוה בדקה אפשרות לצרפו לעונה הקרובה עם אופציה לעונה נוספת. את השחקן מייצג סוכן השחקנים, ירון גלעדי.

אימון: הקבוצה סיימה עם בית"ר ירושלים ב-2:2

משחק האימון שהתקיים הערב מול בית"ר ירושלים הסתיים בתיקו 2:2. אוהדי שתי הקבוצות שפתחו את העונה ללא ניצחון ראו משחק עם לא מעט מצבים ליד שני השערים. משה בן לולו ודריו פרננדז כבשו לבית"ר בעוד שג'וניור ויזה ואוהד קדוסי כבשו לפתח תקוה. אלי מחפוד אמר בסיום: "בחנתי לא מעט שחקנים וחילקתי את העומסים. זה היה משחק אימון טוב לאחר ה'מיני מחנה' שערכנו השבוע".

בקבוצה התעודדו מהשער שכבש קדוסי, לאור הירידה ביכולת שלו לאחרונה. גם ישראל זגורי ואלון תורג'מן בלטו אצל המלאבסים. הבלם אורי פסו ימשיך להיבחן בינתיים בקבוצה, למרות שמחפוד היה מעדיף לצרף בלם בכיר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully