וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בנבחרת: ”זו חובבנות לשמה”

2.9.2010 / 7:34

בהתאחדות גילו שאביחי ידין הורחק במשחק האחרון בקמפיין הקודם, ערכו גם בירור עם אופ"א ונמנעו ממבוכה של הפסד טכני. בהתאחדות הסבירו: "לא הגיע שום מסמך"

בהתאחדות לכדורגל גילו רק היום (חמישי) כי אביחי ידין מורחק ולא יכול לשחק נגד מלטה (21:15, שידור ישיר בערוץ 10). הבוקר הודיעה ההתאחדות כי ידין לא יכול לשחק לאחר שקיבל כרטיס אדום במשחק האחרון בקמפיין הגביע העולמי נגד שוויץ, אך את המידע הזה היא גילתה רק היום לאחר שערכה בירור מול אופ"א. בכך נמנעה מבוכה רבה, שכן שיתופו של ידין, שזומן לסגל הנבחרת, הייתה גוררת הפסד טכני כבר במשחק הראשון בקמפיין.

תחילת הסיפור אתמול בשעות הערב כשהמגן יואב זיו שוחח עם ידין במעלית במלון שבו שוהה הנבחרת, ושאל אותו לפתע: "תגיד, אתה לא מורחק מהמשחק האחרון נגד שוויץ?". ידין, שנזכר באירוע, פנה יחד עם זיו לדובר ההתאחדות, גיל לבנוני, ושאל אותו לפשר הדבר. הדובר ענה כי הנושא ייבדק ולא ידוע לו על מניעה לשתפו, אולם לבנוני העביר את הממצאים לדרגים גבוהים יותר, ולאחר מכן התברר בבדיקה עם נציגי אופ"א כי יש מניעה לשתף את ידין.

"יום לפני משחק רשמי נזכרים שידין הורחק? זו חובבנות לשמה", ביקר אחד משחקני הנבחרת את ההתנהלות ואת העובדה שרק היום עודכנו בהתאחדות על כך שידין לא יכול לשחק. "איך יכול להיות שמאז הזימון של ידין אף אחד לא זכר שהוא הורחק במשחק הקודם? יש מנהלים לנבחרת, דברים כאלה צריך לבדוק לפני שמזמנים שחקן. מה היה קורה אם היינו מקבלים הפסד טכני?".

בהתאחדות הסבירו הבוקר: "בכל הרחקה או צבירת צהובים מגיע מסמך מאופ"א או פיפ"א שמפרט לכמה משחקים השחקן מורחק. במקרה של ידין לא נשלח מסמך כזה. היום אופ"א הודיעה לנו שהם קיבלו מסמך מפיפ"א, לפיו ידין מושעה מהמשחק הקרוב מול מלטה".

בנין: "אפשר לצפות רק לדברים טובים"

בלי קשר, עוזר מאמן הנבחרת, טל בנין, התראיין הבוקר בגלי צה"ל והתייחס למשחק החשוב הערב: "אנחנו מצפים לניצחון נגד מלטה ויש אמונה גדולה שאפשר לעשות דברים יפים במהלך השנתיים האלה. אנחנו כאן כי אנחנו אופטימים. יש כאן חבורת שחקנים מגובשת ואפשר לצפות רק לדברים טובים".

בהמשך גם יושב ראש ההתאחדות, אבי לוזון, דיבר על תחילת הקמפיין: "יש התרגשות כי מחכים לראות את הפתיחה, וכולנו מאמינים ומייחלים שתהיה פתיחה ברגל ימין. עם ישראל אוהב את הנבחרת ומאחל בהצלחה". על המבחן של פרננדז, אמר לוזון: "לא עושים בכל מקרה סיכומים אחרי משחק שעוד לא התחיל. את הסיכומים נעשה בסוף ולא בהתחלה כי יש תקווה ורצון. הנבחרת תיראה טוב, זה בטוח. באים אנשים עם תשוקה ורצון. אף אחד לא יעמוד על המגרש, השחקנים שיבואו יאכלו את הדשא".

על הסיכויים להעפיל לפלייאוף ובהמשך להגיע לאליפות אירופה, אמר לוזון: "צריך להיות קצת מציאותיים עם כל הרצונות של כולם. זה אתגר לא קל לעלות לפלייאוף. בקמפיין הקודם קיבלנו הגרלה חלומית ולכן אז אמרתי שאנחנו עולים למונדיאל". על המאמן והשתלבותו, אמר לוזון: "את העבודה של פרננדז רואים כל יום וכל דקה. לא ראיתי אצל המאמנים הקודמים השקעה של כל כך הרבה שעות. הבן אדם בא מתשע בבוקר עד תשע בלילה כדי לעבוד, והגישה שלו זה כבר משהו מרענן ומקצועי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully